Mijn zielige kleine Houdini

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Mijn zielige kleine Houdini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 18:59

Vanochtend had Wietze, hoe weet ik niet, z'n dek af gekregen. Er zat nog een bilriem aan (die andere had hij al kapot gemaakt) en waarschijnlijk heeft hij die na een bok kapot gekregen want toen ik uit het raam keek was hij rondjes aan het galloperen in de bak, zonder zijn dek op. Het was inmiddels ook gaan regenen dus ik had hem snel binnengezet. Z'n dek zat helemaal onder de modder. Toen maar even zijn zweetdek op gedaan.
Nadat ik het dek had laten drogen heb ik hem nog even buitengezet, niks aan de hand.
's Avonds had ik les met hem, maar tijdens het inrijden merkte ik al dat hij ontzettend sloom was. Normaal is hij in het begin best wel druk.
Toen kwam m'n instructrice en wat rondjes gestapt en gedraaft en wat voltes gelopen. Hij liep niet helemaal regelmatig, nog niet kreupel maar ook niet goed. Waarschijnlijk had hij iets verdraaid ofzo toen hij z'n dek af had gekregen. Toen nog even 10 minuutjes met hem gestapt. Daarna allebei de achterbenen (was niet duidelijk welke) 10 minuutjes afgespoten.
Het is gelukkig niet zo erg, hij had er zelf ook niet heel veel last van, alleen tijdens het rijden. Hopelijk is het overmorgen weer over. Morgen ga ik ook alleen wat met hem stappen en daarna weer afspuiten. Hopen dat het dan snel over is!


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 19:34

aaaaah , arme wietze, als hij nog wel mee kan naar het strand. Ach dat duurt nog een paar weken dan is hij vast wel weer goed

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, ComscoreBot, Ilonaa1994, Mira283 en 38 bezoekers