bijna ongeluk met trailer en lot op wedstrijd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

bijna ongeluk met trailer en lot op wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 18:31

Mijn Nichtje had vandaag wedstrijd met lodewijk.
Op de heen weg naar die manege toe zijn we op een haar na net goed.
Ik reed buiten de bebouwdekom (vlak voor sprengenhorst waar maaike werkt) Ik reed daar 50 de weggetjes zijn nogal smal en om daar 80 te rijden met een trailer vind ik niet veilig gelukkig maar.
Ineens kwam er keihard een vent uit een oprit scheuren.
Hij keek mijn kant niet op en zonder na te denken eigenlijk uit reflecs ofzoiets stond ik vol op de rem en ramde ik op de toeter.
Lodewijk knalde onderuit Huilen Huilen die vent schrok van het lawaai en stond ook vol op de rem.
1 cm zat hij van mijn zijkant af....

Mijn nichtje zat bij mij in de auto en was ook aardig van slag ik ben naar die wedstrijd gereden en toen ik uitstapte begon ik tot te trillen joh ik kon wel janken.Lottiepaard had gelukkig helemaal niets en was ook niet kreupel (thank god dat ik 'm altijd zo 'overdreven' inpak)
hij zat wel onder het stro tot bovenin zijn staart.
Hij liep de proef een tikkie braafjes haha hij vond er niet veel aan en liep gelijk de trailer op pfffiew geen trauma dus.

Mijn nichtje was 1ste met 224 punten (FNRS proeven) en mag nu voor haar diploma op *trots*
Ik vind dat nog steeds zo'n Kwijl gezicht mijn kleine nichtje op mijn grote lottiewijk.
Ik kreeg een doossnoepjes en lodewijk een zak paardensnoepjes als dank.
Lovers

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 18:34

Oh god wat eng zeg!!
Ben jij ff blij dat je hem zo inpak op de trailer!! Doe ik ook altijd hoor, ik hoor ook wel eens dat ik overdrijf etc. Maar goed, zo zie je maar weer!

Leuk zeg dat je nichtje wedstrijd rijdt met Lodewijk, lijkt me echt een cool gezicht! En dan nog 1e ook! Party!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:45

pff dat ging dus maar op een haar na goed. Fijn dat ie er geen trauma aan opgelopen heeft.

die FNRS proeven zijn leuk he. Welk niveau reed ze?

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 19:50

Blehh, wil je me niet zo laten schrikken!!!!!

Mens wat zal jij een hartverzakking gehad hebben (en je nichtje natuurlijk ook). Heb je die vent niet een ontiegelijke *BATS* voor z'n kop verkocht???

Blij toe dat alles verder goed verlopen is zeg en jij en Lot blij met de snoepjes... lief Lovers

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 20:00

Jeetje wat zal je geschrokken zijn!! Ben je nog uitgestapt en heb je die vent goed uitgescholden?? Wat een eikel. Ik had zijn nummerbord genoteerd voor het geval dat er wel wat met Lot was.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 08:24

Ik weet waar hij woont en wie het is hij is de voorzitter van 1 van de grote rijverenigingen hier dus helemaal lomp dat je dan niet uitkijkt bij een trailer Frusty

Heike ze reed de F4 zijn idd erg leuke proeven lekker speels voor die ukkie's

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 09:12

jees wat een idioot!!!!!!!
gelukkig maar dat Lot er niets aan over heeft gehouden en dat ie zo weer de trailer in ging. de schat Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 09:35

Whaagh, dat was schrikken, kan me voorstellen dat je stond te trillen op je benen. Ik zou van schrik heel hard zijn begonnen met vloeken geloof ik. Gelukkig maar dat Lodewijk er niets aan overgehouden heeft!
Lief hoor, je nichtje op je paard. Haha! Foto's?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:46

Jemig wat zullen jullie geschrokken zijn! Godzijdank is het goed afgelopen!

Wel braaf hoor dat Lot na zo'n avontuur nog zo fijn zijn proefje loopt!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:53

Oh, bah, dat zal zeker wel schrikken zijn ja!
Wat een kl**tzak dat ie niet uitkeek voor een trailer, helemaal als je 'in de paarden zit' ! Dan weet je toch helemaal dat je uitmoet kijken! Frusty
Wel goed van t paard dat ie nog zo braaf was! En gelukkig maar dat ie er nix aan over gehouden heeft!
Gefeliciteerd met de 1e prijs van je nichtje!

piggie!!!!
Berichten: 318
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 19:17

he kim
dat had je mij nog helemaal niet verteld, wat een asociale vent zeg. gelukkig dat jullie niks hadden (alle drie) en nog gefeliciteerd met sandra en lot. had ik ook wel verwacht. met een M-paard in een B proef. moet goed gaan toch?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 20:26

Jee ik schrok echt toen ik de titel las!
Maar goed dat hij er geen trauma aan over hield.
Ben ook blij dat jullie niks mankeerden.
Die man kun je dan echt wel een schop onder z'n holika verkopen zeg...

Leuk voor je nichtje dat het zo goed ging!
Het zit volgens mij in de familie, zeg maar tegen je ouders dat ze ook moeten leren paardrijden, wordt vast wel wat... }>

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 22:18

Gedver ik schrok me ook rot Bloos . Wij hadden naar centerparcs net zo'n probleem, je staat wel ff te kijken. Wij zijn bij een benzine station gestopt maar ook onze paardjes hadden niets gelukkig.

Harstikke leuk lijkt mij dat ook van je nichtje. Succes.

Knuf van Tamaar