Elastieke singels zijn toch zo verrot!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laura

Elastieke singels zijn toch zo verrot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-02 17:12

Verdorie! Ze verkopen tegenwoordig ook alleen nog maar singels met elastiek lijkt het wel. Ik wilde een leren singel kopen maar die hadden ze niet zonder minstens 10cm elastiek aan een kant, en dat wilde ik persé niet omdat ik te vaak paarden heb gezien met een drukking van het stiek. Dus heb ik een Wintec Elastick gekocht met ingewerkt elastiek (heel weinig maar) en gel erin. En wat denk je? De eerste jacht en meneer komt thuis met een singeldrukking. En loopt er nu nog steeds mee (zie medisch) Echt ik baal als een stekker. Ik zit nu te twijfelen of ik de singel terug zal brengen en toch maar een helemaal leren zal kopen. Met de jacht hebben ze toch ald e neiging om nog eens extra aan te singelen en daar wordt je ook niet vrolijker van (had Wal al aangesingeld op de normale gaatjes en toen ik hem afzadelde bleek ie 3 strakker te zitten Frusty ) En hij heeft ineens dat ie zich gaat opblazen voor het singelen en dat had ie ook nooit eerder gedaan.

Baal baal baal. Boos!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 17:18

Mhh ik heb daar wienig last van hoor en ik hgebruik hem al 4 jaar ??

Wat je dan het beste kan nemen is een neopreen singel die zijn super fijn. Oke op zich een investering maar ja als je een paar dagen niet kan rijden schiet het ook niet op.
Ik heb ze meestal van het merk Kalvakade. Divoza heeft ze ook daar zijn ze goedkoper.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Merel Blom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:43

ik heb leren singels met een "buikflap" eraan. Die zijn super fijn. Ik rij cross, dus dan heb je ook nog wel deneiging extra strank aan te singelen, maar daar krijgen ze bij mij nix van, zelfs de volbloeden niet!

Maar met elastiek moet je niet TE strak aansingelen, want dan stikken ze half Haha!
Het voordeel aan elastiek vind ik dat je echt ziet dat ze er makkelijker mee kunnen ademen, je ziet de singel echt meerekken als ze ademen!

Voor de paarden heb ik de singels van Prestige. Zijn wel f 300 maar zijn wel super!!

en anders is zo'n knappe stoffe proberen, die had ik vroeger!

Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 18:47

Ik heb eigenlijk ook nog nooit gezien dat paarden van die stiek drukkingen kregen en de paarden die ik rijd, rijd ik altijd met een leren singel met een stiek. En ze hebben eigenlijk nooit ergens last van...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie