Jamaica ging super vandaag

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Jamaica ging super vandaag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-02 20:19

Ondanks dat ik zelf niet geweldig in mijn vel zit, heb ik vandaag heerlijk gereden. Ik was rond een uur of 2 naar stal gegaan, en heb toen eerst jamaica heerlijk staan poetsen (met als gevolg dat ik zelf een haarbal werd). Daarna gezadelt, en naar de bak. Daar heb ik haar eerst even 5 minuutjes op elke hand gelongeert, en voor het eerst eens zonder zweep gedaan, en dat deed ze echt geweldig, alles op stem, en ze viel niet eens naar binnen ofzo.
Daarna ben ik opgestegen, en heb ik lekker een tijdje gestapt, wat figuren gereden etc etc. Als ik eens wat been bij moest geven reageerde ze niet meer zoals ze eerst deed, kwam totaal niet in verzet, maar deed braaf wat ik vroeg.
Ben daarna nog even gaan dragen, en ik kon haar heel lang laten. Eerst hoefde ik dat echt niet te proberen omdat ze er dan van tussen ging, maar nu bleef ze braaf op 1 tempo lopen en liet haar hoofdje lekker zakken.
Toen we 20 min gereden hadden (ofzo) heb ik haar lekker uitgestapt over het weggetje (aan de hand) Dit viel niet zo mee, want het gras in de berm zag er toch wel heel erg verleidelijk uit, en ik moest haar dus zo ongeveer met me mee sleuren }> .
Jamaica weer op stal gezet, en toen honey los gegooit. Die heeft nog lekker iets van 3 kwartier van het zonnetje staan genieten met de nodige bok, ren, vlieg en rol partijen.
Hmmz, lekker zo'n dagje!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 20:52

Da's echt genieten he! Heerlijk.
Lekker weertje en dat het dan ook nog eens geweldig gaat. Kwijl