Nog geen week oud.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fadima
Berichten: 153
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 19:18

En is zo bijdehand als wat. Zit nu al mee te sabbelen aan t hooi maar ze is nog maar een paar dagen oud. Kan haar overal poetsen en ook al bijna voetje optillen!!!
Vreemd!!!! *LOL* Haha! Verward


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 19:25

Handig toch Lachen ze zal je dan wel vertrouwen ofzo he? Cool Haha! Pling

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 20:53

Heb je geen foto??? Ik ben altijd meteen verliefd op die kleine schattige veulentjes... Lovers Vooral als ze nog een beetje brutaal zijn ook....

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 22:14

heej mare!ik was gisteren nog bij haar en kon al een voetje optillen!teun was vandaag ook mee en ze vond teun ook uitermate interessant,overal snuffelen en sabbelen en ze krijgt al tandjes he?vandaag ook weer aan het hooi zien knabbelen!en in de waterbak.wat een snoet is het toch he?ik heb haar vanmiddag op stal gezet en met mams aan het touw en raya ook aan het touw liepen ze zo mee de stal in ,braaf he?kon het prima in me eentje Haha!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-01 08:21

Ja, zo'n veulen hebben wij nu ook. Van Olga, de Bels. Hij vind echt alles best!!!

Trouwens, klopt het dat veulens van zware trekpaarden zo raar gebouwd zijn? Hij lijkt net op een ezel!!!

Maar wel heeeeel cute!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Bloemetje75, LaDonna75, mika11 en 122 bezoekers