minimeeting met mazzel-meid gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snowdon

minimeeting met mazzel-meid gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 21:10

vandaag is Elke (Mazzel-meid) eens bij snowie wezen kijken en ze heeft ook nog even gereden. Snowie wilde alleen niet echt luisteren bij haar, hij is echt heel erg eenkennig. Pling

Toen we snowie uit het weiland haalden was ie lekker vies, dus we hadden wel ffies werk voordat we naar de bak gingen. En toen liet ie ook nog eens een flink cadeautje achter op het terrein, wat ze niet echt leuk vonden.....

Ik rijd snowie met een australian stock zadel en dat was nogal wennen voor Elke, maar volgens mij vond ze het wel lekker zitten. Snowie gaat erg moeilijk in galop, maar vandaag deed ze het bij mij wel gelukkig!!! Volgens mij zat snowie zich echt te showen, want zelfs het achterwaarts ging goed, wat gisteren nog een ramp was (steigeren en weigeren, zelfs tegen de bakrand....)

Daarna zijn we nog naar haar mazzel gaan kijken en die was volgens haar ook al zo anders als normaal Schijnheilig Die paardjes hebben dus wel in de gaten gehad, dat we voor hun kwamen!!! haha

Maar Mazzel is echt een heel lief ponytje en het dikke buikje staat wel schattig bij hem Haha!)

Kortom t was een leuke middag!!!!

groetjes leon en snowie

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 23:58

Snowdon luisterde idd niet al te best naar mij Haha! ..'t was wel heel leuk en dat zadel zit heel anders, maar zit echt super !!
Snowie is echt een hele mooie tinker, en ik ben nu nog gekker van tinkers Kwijl
Mazzel deed zich voor als de meest brave pony allertijden Haha!, maar ik weet wel beter Knipoog

Ik vond het trouwens ook een hele leuke middag !!

groetjes,
Elke & Mazzeltjuh

Wie steeds achter de kudde aanloopt, sjouwt altijd door de stront

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-02 02:42

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!!! Gaaf is dat hè, naar paardjes van andere bokkers gaan kijken....? Vaak wordt je spontaan gek op een ander paard, maar als je de dag erna jouw eigen beestje weer doet, weet je toch dat je hem/haar toch maar trouw blijft..... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie