Ilse wordt verkocht. En vandaag op een ander beestje gereden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Metellica

Ilse wordt verkocht. En vandaag op een ander beestje gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 20:55

Ilse de Ulft merrie die ik bijrijdt wordt nu echt defenitief verkocht. Verdrietig Verdrietig Morgen komen er als het goed is kijkers. Maar vandaag heb ik ook al weer op Primadonna gereden. ( het paard van Primadonna hier op Bokt) Het ging hartstikke fijn. Ze is een tijdje niet meer bereden geweest maar ik mag van de eigenaresse er wat mee gaan doen. *spannend* . Ik vind het jammer van Ilse maar dit wist ik van te voren. Met Primadonna kan ik tenminste een beetje een band mee op bouwen want die gaan niet meer weg. Er gebeurt zoveel de laatste tijd. *zucht*. Srry maar ik moest mijn verhaal ffies kwijt.

Groetjes van een Verdrietig Lachen Tamaar Verward

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 21:23

jammer zeg, ik vond het zo'n leuk paardje!
maarja ik zeg altijd maar: dat heb je met bijrijd/VZ paardjes...
sterkte ermee en ze krijgt vast wel een goed baasje!

nog even een vraagje: metellica toch van jou? zoja, waarom heb je dan een bijrijdpaard?

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

PrimaDonna

bijrijpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 22:03

Hoi hoi,

Nou die vraag kan ik wel beantwoorden voor d'r! Als je nou éénmaal een fanatieke rijdster bent als Tamaartje dan kan je er geen genoeg van krijgen. En als je er de tijd en de kans er voor hebt pak je die dan met beide handen aan. De reden dat ik Tamaartje er op laat rijden is dat ze weet wat ze er mee doet, ze kan goed rijden en ze heeft er veel plezier bij. Mijn tijd is niet zo groot en om mijn paardje er voor weg te doen vind ik zielig voor mijn ander paard, ze zijn samen opgegroeid en kunnen eigenlijk bijna niet zonder elkaar. Dit is voor ons allebij een leuke oplossing. En het is trouwens ook bere gezellig met elkaar ik ben niet van plan om haar te verkopen dus dat komt helemaal goed met ons!!!!!!! Haha!

Groetjes!

Stal Centaurus

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 22:21

Anna-jelly: Klopt Metellica is van mij maar zoals Primadonna al zegt. Dat klopt ongeveer wel.

Primadonna: Bloos Bloos Bloos Haha! * voelt zich vereert* Ik snap er nog steeds geen snars van waarom mensen mij zo goed vinden rijden Verward Verward . Ik vind van mij zelf dat het wel meevalt. Maar ja
Kus van tamaar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie