Grote Poetsbeurt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Grote Poetsbeurt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 15:52

Joop moest nodig weer eens onder handen genomen worden, net als zijn zadel en hoofdstel ed.
Ik heb zijn staart helemaal netjes gekamd en dat vindt hij heerlijk. Dus hij stond lekker in het zonnetje te slapen terwijl ik zijn staart fatsoeneerde (kammen + bijknippen). Daarna zijn sokken een beetje ingekort. Dat vond hij ook nog wel best. Hij vond het minder toen ik met kammetje en al zijn manen onder handen nam. Maar na 1 snoepje en 3 plukjes stond hij stil en bleef hij keurig staan. Totdat ik dichter bij zijn oren kwam, maar hij heeft het heel braaf gedaan. Ik ben nog niet helemaal klaar, maar het iig al een stuk beter dan eerst!
Daarna maar lekker in het zonnetje gereden. Hij liep echt heel hoog, beetje zijn rug weg drukkend, maar ik kreeg m gewoon niet laag. Na ongeveer 10 minuutjes ontspande hij en ging hij super lopen. Een beetje gasserig, maar dat kwam waarschijnlijk doordat hij nu gewoon super voor het been is. Ik heb hem niet al te lang gereden, had niet zo veel zin eerlijk gezegd. Dus hij weer lekker op stal om zijn lunchje weg te kanen. En ik naar binnen met zijn harnachement om de boel eens lekker schoon te maken. Normaal gesproken doe ik het van alledrie de paarden tegelijk. Dan ben ik echt een hele dag aan het poetsen (als ik het echt helemaal netjes doe). En dan ben ik het echt wel zat, dan doe ik mijn laarzen dus ook niet. Maar nu had ik alleen een hoofdstelletje, een zadeltje en mijn laarsjes. Dus ik was zo klaar. Nu moet ik nog één keer alles in de olie zetten en dan heb ik de grote voorjaarsschoonmaak weer gehad!
Nu kan Jopie morgen tenminste weer onder de mensen komen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-02 18:58

Dat wil dus zeggen:
bij Sjuim op de dam! Haha!

Maar dan zijn zijn manen toch wel helemaal klaar he?
Als je maar 1 helft heb gedaan doe ik het hek mooi niet open!!!
*LOL*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-02 20:40

Dan wil Jopie voor deze ene keer zijn zere hoefjes vergeten en springen we er gewoon overheen! Tong uitsteken

Neuh, er zit nu een golf in... Was een leuke ontdekking, ik dat hele beest overstuur omdat ik net nog ff achter zijn oren wilde trekken. Zit er zo'n golf in... Moet ik morgen alsnog vroeg op. Gaaaap Mijn zusje vond het al zo netjes recht, dan kan het noooooit goed zijn natuurlijk. Verder ziettie er echt top uit, op zijn schuurplekjes na, maar ja, dat was niet mijn fout! Vork

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, Casca, ChelseaAyLee, Cjuan, Lomax123, Miran, Rinkex, Selina, Utixo en 159 bezoekers