Laiser als fotomodel ...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Laiser als fotomodel ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 11:26

Gisteren hebben we mijn foto-rolletje nog even volgeschoten bij Laiser. Toen ik aan kwam was een stalgenootje in de buitenbak haar paard aan het longeren, dus begon ik met haar te praten. Haar nieuwe zadel (Hulsebos) zou 's middags gebracht worden dus maakte ze haar paard al vast wat los. Zodat ze zodra het zadel er op lag, ze meteen kon gaan rijden.
Laiser stond in de wei en hoorde mij praten. Hij deed meteen zijn hoofd omhoog, van Hé ben je daar?. Maar omdat ik nog even met het stalgenootje bleef kletsen begreep hij er niets van en kwam hij al voor naar de wei toe gelopen. Toen ik hem riep keek hij me echt aan, van kom je nou nog of hoe zit dat. Lachen
Afbeelding
Links zie je Laiser staan in de schaduw

Even later liep ik naar Laiser en haalde hem uit de wei. Terwijl ik hem aan het poetsen was, kwam Michel al aan om foto's te maken. Laiser begroette hem met het gebruikelijke ritueel. (Heb je iets lekker bij je, dan mag je blijven, anders ben je niet interessant Knipoog )
Eenmaal gepoetst en gezadeld liep ik naar de buitenbak (was zo'n heerlijk weer in het zonnetje) en deed een poging om op te stijgen. Zeg ik nog met mijn domme kop, dat hij daar geen foto van moest maken, maar je snapt het al dat bracht hem op een idee. Verward
Tijdens het rijden ging het lekker, Laiser was redelijk los in zijn lijf en lette goed op. (En dat terwijl er toch nog twee andere paarden in de bak waren en de andere paarden in de weides liepen.) Michel heeft nog wat foto's gemaakt terijl ik aan het rijden was en daarna zijn we samen met de kleinste pony op stal het bos bij de stal ingegaan.
Het was heel mooi met de zon die door de bomen scheen. Natuurlijk moesten we toen wel goed op het licht letten tijdens het fotograferen. We hebben toen nog een paar leuke foto's gemaakt. (http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=42922)
Toen er nog zo'n drie foto's over waren is Michel op Laiser gaan rijden in het bos en heb ik daar nog foto's van gemaakt.
(Kun je zien op mijn website: http://weerd095.speed.planet.nl/laiser/foto-album_3.htm) Dan zie je ook Michel op paard. hihi.
Uiteindelijk heeft Michel Laiser ook nog terug gereden naar de stal. Eerst heeft hij nog zo'n tien minuten in de bak gereden op Laiser. Hij kreeg hem zelfs wat omlaag met zijn hoofd en de achterwaartsknop werd ook nu weer getest (die had hij al eerder gevonden). Ik vind dat echt prachtig als Michel op Laiser rijdt. En Laiser... ... die vindt het prachtig wat dan kan hij wat aan sjokken en hoeft hij niet te werken.
(P.S. Als je nog meer foto's wil zien kun je bij In the Picture kijken en op mijn site staan er ook nog een heleboel.)