Ik de slaapkop, maar daar en tegen een zeer wakker paard :)

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Waventy

Ik de slaapkop, maar daar en tegen een zeer wakker paard :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 16:04

Ik had gister heerlijk de OS gekeken, kunstschaatsen Lachen
Dus het was erg laat, en vanmorgen met een slaapkop, mijn bed uit, en naar de paarden Lachen
Dus ik dacht ik ga mijn ezeltje maar eens buitenrijden. Ze was los op de bak al erg fel en vurig, maar ja dat kan de pret niet drukken he Schijnheilig
Dus lekker naar buiten, en wakker dat ze was Vingers aflikken
Waren we bij het kerkhof kreeg mevrouw het idee een Aria te gaan zingen Bloos

Nog geen 5 meter later dacht ze dat ze in het cirkus was, dus daar ging mevrouw eens netjes op haar achterbenen staan Frusty Niet hoog, maar toch Boos!

Eindelijk in het veld aan gekomen, heb ik haar op een stoppelveld gereden en lekker dat ze liep. Een uitgestrekte draf zoals hij na mijn idee bedoelt is Lachen Dus die voorbenen naar voren, en het zelfde tempo.
Het leek wel een beetje ( althans zo voelde het aan) wat Lot van Nimber tijdens lunterrit deed Lovers

daarna weer rustig naar huis gegaan, en nog ff wat gedraaft in het "bosje" en alleen gestuurd op mijn zit Cool
Ja mijn meisje begint ( als ze met alle benen op de grond blijft) echt heerlijk te lopen Lovers

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie