nikita gaat morgen weg

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

priscilla

nikita gaat morgen weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-02 13:29

Morgen is het dan zover... Huilen snik.. na lang longeren en af en toe mijn instrukteur erop gaat ze morgen naar een jongen toe die haar wil uitproberen. OOh wat zou ik haar missen maar goed het is beter zo! Het werd echt gevaarlijk! Deze jongen neemt haar mee en zet zolang een ander paardje neer dat ik ook kan rijden en als dat paardje bevalt heb ik een keuze om haar te houden. Maar goed ik zie het allemaal wel! Eigenlijk wil ik niet direct een ander paard dat lijkt zo vervangend! En niets of niemand kan nikita vervangen! Ze is en blijft mijn meisje! Lovers Ondanks dat ze onwijs moeilijk is met rijden is ze op stal een schat! Als ze mijn stem hoort hinnikt ze al! En dat doet zo pijn...nu ik weet dat ze morgen opgehaalt wordt! moet maar even door bijten dit is gewoonweg het beste! Huilen Huilen

flair

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-02 13:38

Jammer joh dat het met jou en Nikita niet ging met rijden, lijkt me moeilijk om zo een paard weg te moeten doen. Ik hoop voor je dat de jongen goed met haar overweg kan zodat je paardje een goed tehuis heeft.

succes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie