Cody aan het werk gezet, paardjes gezien en eten bij Maarten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Cody aan het werk gezet, paardjes gezien en eten bij Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-02 19:18

Vandaag zou Marije om half elf bij mij zijn, maar ik kreeg al vroeg een sms'je vanaf haar zijde met daarin de mededeling dat ze zich had verslapen.. }> Gaaaap Slapen Ja, ja.. en dat zegt diegene die zich nooit verslaapt *LOL*
Uiteindelijk belde ze om half twaalf. Bleek ze bij het verkeerde busstation ze zijn uitgestapt. Dus.. heb ik haar maar even met de auto op gehaald. Ook zijn we meteen even langs mijn toekomstige huisje gereden, zodat ze deze vanaf de buitenkant even kon bewonderen. Toen hebben we nog gekeken of Joyce ook thuis was, maar helaas.. geen gehoor.

We zijn toch maar naar mijn huis gegaan, aangezien Marije mij zou komen helpen om dingen van zolder te halen, i.v.m. mijn verhuizing. Maar ja.. door het ellenlange foto's kijken kwam dat er ook niet echt van. Verdrietig Uiteindelijk zijn we maar een uurtje daarmee bezig geweest, want we zouden ook nog even naar Propala. En uiteraard moet Maaike vrijdag ook nog wat te doen hebben, want die zou me dan komen helpen. }>

Eenmaal bij Propala gekomen heb ik Marije de paarden aan haar voorgesteld. Een geweldig welkom was er al van Sirus (de hond), die ik tot slot toch maar met een zweep moest bedwingen. Sirus is namelijk hyper actief en zo gek als een deur als hij aandacht krijgt. Sjoerd (de eigenaar van de paarden) kwam ook al naar buiten, dus ook die was bij deze meteen voorgesteld. Ik had besloten dat Propala maar even los in de bak moest, aangezien ze lange tijd niets had gedaan. Uiteraard wou ik even mooie foto's van haar maken, want ze kan geweldig lopen. Maar helaas.. het werd me niet gegunt. Het enige wat ze wou en/of deed, was stilstaan of als een idioot de bak door racen, alsof de duivel haar achterna zat. Toen hebben we Propala weer binnen gezet en Soliet (de 3 jarige hengst (Zeoliet x Sit this one out)), naar buiten gedaan. Ik wou Marije laten zien wat voor een geweldige gangen dit paard heeft. Nou, dat werd bewezen! In tegenstelling tot Propala gedroeg Soliet zich als een engel en liet zich geweldig zien. Hier heb ik dan ook hele mooie foto's van en die komen ook zo gauw mogelijk op bokt te staan. Helaas nu nog niet, want ik zit nu in Benneveld, waar Maarten op dit moment bezig is om voor me te koken. Het ruikt hier in ieder geval hartstikke goed! Wat een schat is het toch, die Maarten Vork

Ik ben benieuwd of het straks ook zo goed smaakt als het ruikt. Maar dat gaat vast wel lukken. Lachen Uiteraard volgt er straks nog een speciaal diner verslag... Foto's van deze dag volgen uiteraard nog later, waaronder ook nog foto's van de bende bij mij in huis *LOL*

Bij deze wil ik Marije in ieder geval heeeeeeeel erg bedanken voor haar geweldige hulp! Marije BEDANKT! Party!!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-02 20:13

Heyhey ik had me NIET verslapen Verdrietig Ik was gewoon nog een beetje duf en het hagelde. Was om 7 uur al wakker hoor, omdat mijn lieftallige vriendje dan opstaat en doet alsof het 2 uur 's middags is Gaaaap Slapen

Anyway, ik sta er wel om bekend dat ik een ramp ben in de weg vinden, daar is Sandra dus nu ook achter Bloos Of ik verdwaal of ik kom gewoon ergens helemaal verkeerd terecht. Sandra had netjes uitgelegd hoe ik vanaf het busstation moest lopen naar haar huis en dat leek een eitje maar eenmaal uitgestapt (de buschauffer zou me waarschuwen als we bij het busstation waren en zette me hier zonder pardon uit de bus...)was er geen tankstation te bekennen, geen autozaak...Hopeloze zaak, dus Sandra maar gebeld die me even op kwam halen.

Na 326718637581 foto's te hebben bekeken hebben we nog een aantal dozen van zolder gesjouwd en uiteindelijk nog een paar dozen rotzooi verzameld die we naar de vuilstort hebben gebracht.

Toen naar Propala en de andere kastelen. Sandra zou haar even naar buiten laten in de bak dus ik stond op het erfje te wachten om foto's te maken. Komt Propala in 1 keer naar buiten gedenderd, blijkt dat die paarden altijd los naar de bak lopen Scheve mond Met een paar zwepen begreep ze uiteindelijk welke kant ze op moest (niet die kant waar ik stond dus Koe ) en ging ze lekker galopperen in de bak. De modderspetters vlogen in het rond, en Sandra probeerde draffoto's te maken wat niet lukte *LOL*

Toen de hengst Soliet nog los, echt een gaaf beest!!! Zullen jullie straks wel zien op ITP.

Toen weer naar Assen, Sandra ging dus door naar Maarten maar ik ben nu helaas aan het werk (nu? ja nu Schijnheilig ) dus ik kon niet mee maar dat doen we dan binnenkort wel even. Als het eten bij Maarten tenminste lekker is dan he? Laat mijn proefkonijn wel even een PB-tje sturen over de kookkunsten van Maarten Knipoog

Ben benieuwd naar de foto's, was een leuk dagje weer, en Maaike: er staat nog genoeg rotzooi hoor, wees niet bang Tong uitsteken

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 00:53

Nou, het waren nogal wat foto's, althans, veel foto's van de paarden. Daar heb ik dus maar een selectie van gemaakt.
De foto's kun je in de onderstaande topics vinden.

Foto's van mijn huis:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=43494
Foto's van Propala (Ferro x Sit this one out):
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=43497
Foto's van Soliet (Zeoliet x Sit this one out):
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=43502

Wat betreft mijn etentje bij Maarten... als voorafje werd ik verrast met een heerlijke tomatensoep. Als hoofdgerecht kreeg ik Tarly, geroerbakt met groenten en gehakt. Echt het was heerlijk.
Enne, ik ben er niet ziek van geworden en lig ook niet op sterven, dus zijn Maarten's kookkunsten met vlag en wimpel goed gekeurd en zeker voor herhaling vatbaar!

Verder was het heel erg gezellig bij maarten.. we hebben lekker gekletst en verder nog wat televisie gekeken. Rond tien voor tien ben ik naar huis gegaan, aangezien ik hier nog genoeg te doen heb na de rotzooi die we er vandaag van hebben gemaakt Verdrietig

Btw... Ik heb Maaike telefonisch nog gesproken. Ze was al bang dat er niets meer voor haar te doen zou zijn... *LOL* *LOL* Nou, Maaike.. wees gerust... hier hoef jij je vrijdag niet te vervelen.. enne, je kunt beter om half negen komen in plaats van half twaalf.. }>

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 09:08

Hahaha Marije, je wordt bedankt hoor, laat je al het werk voor mij liggen!
Maar goed, leuk om te horen dat het gezellig was!
San, ik kan ook wel een bus eerder nemen, die van half 11. Dan ben ik er om half 12 ipv half 1. Goed idee?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-02 10:06

Ja da's goed maaike.... Om heel eerlijk te zijn had ik ook helemaal in mijn hoofd dat je hier om half twaalf zou zijn namelijk...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, IASCrawler, Varekaj en 36 bezoekers