Joehoeee!!! Isolda en ik mogen weer!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Joehoeee!!! Isolda en ik mogen weer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 23:40

Het gaat goed nu hier! Ik ben helemaal heppiedepeppie! Zit te grijnzen achter de comp.
Deze vrijdagavond mag ik ALWEER met Isolda naar de manege!
Joehiejoehoedahoepiepoepie!

Van 8 tot 9 mogen we weer een uur zweten, van te voren en erna een dik half uur stressen met de trailer en ik heb ook nog die megablaar op een blaar op mijn vinger van vorige week, maar.... Ik heb er ZIN in!

Ik ben helemaal opgewonden, droom er zelfs van.

*zucht*
Zo, dat heb ik er even uitgeschreven. Kan ik nu gaan dromen van mijn meisje met mijzelf op haar rug, wij saampjes die te sterren van de hemel gaan rijden.
(lees: bokkend door de bak vliegen *LOL* )

Er is nu een nieuw instructrice, zij is afgelopen jaar afgestudeerd bij deurne. (wat voor richting? Geen idee) Misschien kent iemand haar, ze heet Anne-Siets. Maar verder weet ik niets van haar, ze is wel streng Haha!
Niet zeuren, teugels korter en rijden! Oke juf.... En daar gingen Isolda en Jantina weer.......


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-02 23:53

Go Go Go!

Heerlijk toch om lekker les te krijgen!

Succes met de trailer en heel veel plezier met je les!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 00:15

Go Go Go Jantje! succes he?

Enne voor die blaren: doe een handschoen aan, en je blaren intapen met pleisters voor de les.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 09:32

Hey beter! Kop op en rije met die hap!
Je komt er wel.

:evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 10:49

Je zult zien dat het hartstikke goed gaat, anders geef je gewoon het monster de schuld Extreme duivel

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 11:06

heeeeeeeeeel veel sucses!!!!!!!!

I love Kyra+Arabe( miss you 4-ever)!
dag lieve aap ik hoop dat je een leuke eigenaar krijgt met een lekker stuk land......

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:02

He lekker Jantina dat het zo goed gaat met jullie. Doooooooooooooooorzetten hoor *LOL*

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:12

Hee wat gaaf, weer les! Lekker doorzetten nu en dan komen jullie er wel!!! Succes!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-02 13:32

oei spannend!!! maare heb je die vrijdag dat wij erzijn ook les?
Dan kan ik komen kijken vind ik leuk!Ik ben echt heel benieuwd!
vandaag over 2 maanden nemen we de boot terug naar huis haha (ja ik ben dus aan het af tellen want een week eerder zijn we al aangekomen dus een week eerder dan over 2 mnd het schiet op!)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-02 14:02

Kim, mijn lessen zijn altijd een beetje twijfelachtig. Daarom ben ik nu ook zo blij dat ik nu alweer les heb. De intstructrices moeten van het vaste land komen, rijden zelf ook wedstrijden en vind maar eens iemand zo gek, dat ie iedere week hierna toe komt...

En ach, als ik geen les heb, dan rijd ik toch even speciaal voor jou?? Haha!
Voor bij eduard is wel wat ruimte, dan laten wij jouw even zien hoe goed we zijn Knipoog Ik ben ook zo nieuwsgierig naar jouw en Janneke en Lot! Nou ja en Alderic natuurlijk ook. Nog even, dan is het al zover!

Ik ben echt vol vuur, ik vind het zo spannend! En dat Isolletje zo haar best doet, dat maakt me nog blijer. Ze is toch al 12 maar pakt het toch goed op Lovers Mijn slimme meidje! (nou ja en soms een feeksje, maar dat maakt me nog verliefder, ik ben nou eenmaal een beetje gek Haha! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Celebi, Earth, Firesolo13, Glenda, GoogleAdsense, Googlebot, Kellyvanloon, Lucia88, Mel80life, oblix, Suziiiie, Swift, Waratje, xSCWx, xYaartje en 135 bezoekers