VoOrUiTgAnG

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Macario

VoOrUiTgAnG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-02 20:47

Boris (mijn verzorgpaard) had eerst een jaar ofzo niet of nauwelijks gelopen.. alleen maar in de wei eigenlijk. echt helemaal niks mee gedaan enzo en toen kwam IK (een fantastisch iemand Haha! Knipoog ) en toen ging ik op hem rijden enzo en dat vond/vind ik heeeeeeeeeeel leuk!! maargoed ff tot zaken komen:
ik rij er nou ongeveer 2 a 3 weken mee en ik zie qua conditie echt vooruitgang!! ik rij hem rond de 3 keer per week en nu het vakantie is 5 keer en hij word minder snel moe ik kan al meer met hem draven en ik mag morgen (EINDELIJK) in de bak rijden!!!!! tot nu toe heb ik alleen nog maar een beetje over het erf gereden enzo maar nu kan ik eindelijk iets met hem gaan doen!! ik vind dat echt zooooo fijn!! want eerst kon ik niet echt veel.. ook niet met losrijden enzo stelling etc. omdat ik daar een beetje door de mud reed maar het gaat beter! ik ben zooo happy dat ik nu eindelijk in de bak mag rijden.. *zucht* life is so gooooddd

BTW morgen ga ik foto's makeeeeeeeeeeeennnnnnnnn!!!! met de supersonische fototoestel van mijn zus... Haha! duzzzz overmorgen (of zelfs al morgen) zien jullie de fantastische borisssss!!! en de andere coole knollies die daar staan.. Lachen

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie