a

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

a

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-02 20:36

a
Laatst bijgewerkt door janna op 03-05-22 08:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:40

Ik ken het ja, bij ons scheuren er ook altijd een stel van die gekken langs. Gelukkig is Jurga er nu redelijk aan gewend. Cool
Gaaf hoor, mennen. Ken ik degene met wie je mee geweest bent???? Lid van onze menclub? Of ben je met Wijnand meegeweest? Verward

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 10:54

Dat is echt eng. Blij dat het nog zo goed af liep.
Ik heb het op een redelijk rustige weg een X gehad met Dennis dat hij helemaal flipte. Maar die heb ik op geen enkele mogelijkheid terug kunnen krijgen. Dat is pas echt eng.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-02 11:29

Ja dat is dus echt supereng!
Ik heb het een keer gehad met mijn verzorgpaard.
We reden net het erf van de manege af, hadden les gehad, zouden onder het zadel naar huis stappen....
Peter was al in de auto gestapt en dacht: "Ik rijd hen langzaam voorbij en dan alvast naar de boerderij."
Paard was totaal niet bang voor auto's, maar als hij een 'excuus' ziet om in volle galop naar huis te mogen... }> Je raadt het al.
Paard dus in draf, Peter rijdt ietsepietsie harder om in te halen (hij reed precies naast ons) maar paard ging óók harder!
Peter hield in en ging superzacht rijden, ondertussen was het paard 200 meter verder aan de kletter gegaan met mij erop...

Het was 's avonds, donker, weinig tot geen lantaarnpalen, weg en berm spekglad door vele regen, en dan kun je hem toch niet omtrekken...
Ik heb dus de 'gebroken lijn' in galop kunnen oefenen: al zigzaggend over de weg (waren namelijk geen tegenliggers), tot hij dat 'heen-en-weer-gedoe' zat werd en toch maar weer in draf ging.
Toen trok ik hem meteen in stap.
Fiew.
Leuk beestje maar af en toe streken.... }>

Friezen kunnen best sterk zijn, en dan ook nog die ...jongens op de brommers die maar blijven racen... dat is link!
Je zou die jongens toch echt eens een leuke straf moeten geven.
Wat dacht je van een jaar lang elke zaterdag een varkensstal schoon maken. Mmm lijkt me echt wel wat... *LOL*