Jerai toch naar een andere stal

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Charmotte

Jerai toch naar een andere stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 10:13

Ik weet niet of Patricia (jerailover) het al vertelt heeft, ik geloof het niet dus vertel ik het maar ff:

Omdat onze huidige stal dus weggaat waren we op zoek naar een andere stal. Per 1 Maart konden we terecht bij stal Voordaan in Groenekan.
Nu belde Patries gisteren dat we niet naar Voordaan gaan, maar naar Maria's hoeve in de Meern. Haar vriendin heeft daar een pony en ze was daar dus geweest. Heeeel gezellig zei ze. En ze had van een paar mensen gehoord dat de eigenaar van Voordaan een enge man was, wij vonden hem al een beetje raar ja... Haha!

Maar nu gaan we dus naar Maria's hoeve. Vet relax voor mij, want dat is veeeel dichterbij! Ik ben er nog nooit geweest, dus ben wel benieuwd!

Charmotte 4-ever!!!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 14:12

Haha, das wel fijn ja, dat het niet zo ver weg is! Sigaar Hoop dat het daar een beetje gezellig is. Lachen

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 14:43

Yep hooput ook! Is wel relax, want op die andere stal (Voordaan) hadden ze geen binnenbak,e n op de manege waar we nu heen gaan wel!!

Charmotte 4-ever!!!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 15:20

Ooh wat goed voor jullie.
veelplezier en succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie