ff alles bijwerken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-01 16:23

Sjonge met zoveel leden moet ik toch echt in de weekenden alles bijwerken. Gister had ik dus helemaal GEEEEEEEEEN zin na school. en ook nog les. Ging goed, maar lange verhalen tikken, dat ziter sowieso niet in.... Stomme RSI... Zou je ook niet zeggen gezien mijn bijdrage hier he? Ha ha... Naja, het gaat heel goed eigenlijk, en dat wil ik graag zo houden, dat ik dan zo onwijs veel tik, dat is eigenlijk gewoon fout!

Laudie
PS: lekker onzin verhaaltje tussendoor.... Zit bij paardenpraat nu he? Naja, boeie!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 16:24

geen zin in ons??
hoe kan dat nu????????? Verward

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-01 16:42

Nou, ik zal het uitleggen, met een zere arm, moeie oogjes en nog een heleboel meer zijn computers niet mijn grootste vrienden. Ben nu nog niet eens door Paardenpraat heen omdat jullie maar doorkletsen, nah, ik ga zo wel over naar algemeen... 't Sneeuwt hier overigens... BAH! Ik ga zo schelden als ik het over sneeuw ga hebben... Extreme duivel

Lau

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:22

Jaah, sneeuw in Utrecht!!!

De hele dag al, maar sinds een uurtje blijft het ook liggen. Iets minder fijn als je er met de fiets doorheen moet, maar het ziet er wel errug gaaf uit... Lachen

BTW: Ik ben net 2 uurtjes weggeweest, ben nu een half uur aan het 'bijbokken' en ik kom er ook niet door. Steeds weer nieuwe berichtjes... Als jullie maar niet denken dat ik straks in NZ eerst alle berichtjes ga lezen voordat ik zelf iets plaats, hihi!

*LOL* *LOL* *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:37

Nou hier sneeuwt het ook Maar het blijft niet liggen hoor! Je wordt er alleen nat en koud van. brr

enne ik kom ook maar niet door alle berichtjes heen haha. het is bijna niet meer bij te houden......

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-01 17:49

huil.....
hier ligt ook sneeuw en het is super glad!ik haaaaaaaaaaaaaaaat sneeuw

Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 09:55

En het meest vervelende is dat mijn buitenrit die ik vandaag gepland heb, niet door kan gaan! Boos!

Moet ik Muus weer in de trailer zetten en in de manege gaan rijden. En ik had me zo verheugd op een lekker lange buitenrit. Heb ik al weken niet meer gedaan.... Stomme rotsneeuw!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-01 14:38

Precies, wou Vol vandaag ff rijden, zodat we morgen lekker naar het bos konden. Maar dat doen we toch maar niet. Hele bomen storten in, en dat is niet zo leuk als je er onderdoor rijdt... WE zouden naar Den Treek gaan, is super mooi, maar ja, weer een bummertje erbij... Grommm...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Amazonbot, jazzejam, Ninouschka, sterregoud, SuusvL, Vagabondo, vilheide en 43 bezoekers