Een voorbeeld van iemand die altijd pech met paarden heeft..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

corinep

Een voorbeeld van iemand die altijd pech met paarden heeft..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 10:30

Een vriendin van mij heeft echt altijd pech met paarden, dat vind ik echt zielig....

Haar eerste pony is echt een draak. Dressuur gaat aardig maar springen.... Of hij stopt op alle hindernissen of vliegt er met 100 km/uur eroverheen. Als ze een springwedstrijd rijd en de bel gaat slaat ie alle hindernissen in elkaar. Ze kan ook niet normaal met m buitenrijden want dan gaat ie zooooooo hard en bokken en bokken. En ze krijgt met rijden ook vaak boze gezichten als iemand te dicht langs haar pony rijd want dan trapt ie, iedereen weet dat maar toch rijden ze er te dicht langs...

Ze had lang geleden ook nog een ander paard/pony waar ik verder niets van weet maar die heeft ze in moeten laten slapen.

Toen ze die pony had wou ze er nog een paardje bij dus had ze een heel mooi en lief 3-jarig paard gekocht. Die wou ze dan zelf verder inrijden maar toen ze m liet keuren had ie hele zware hoefkatrol bij 2 benen, er stonden allemaal 4-tjes op het keuringsrapport. Toen heeft ze haar teruggebracht en daar zou ze dan met een aantal paardjes op het weiland mogen staan. Maar de eigenaren hadden haar nog een keer laten keuren en door vriendjespolitiek had ze allemaal nulletjes op haar keuringsrapport en ze is dus opnieuw verkocht en wordt de vernieling in gereden. Hier is ze natuurlijk ontzettend verdrietig om.

Op dit moment heeft ze een paard met een onwijs goede stamboom van springpaarden en een super lief karakter en super mooie gangen. Toen ze haar hadden gekeurd had ze een gat in dr pees. Dus ze moest er eerst een maand mee stappen. Toen ging ze weer rijden, nog een keer gekeurd en weer gat in de pees, dus zei 2 maanden stappen. Toen was ze volgens mij nog een keer gekeurd en ze is dus nog steeds aan t stappen. Maar op de plaats van het gat zit al een tijdje een bobbel. En op haar andere pezen zitten ook bobbels dus heeft ze het vermoede dat daar ook gaten is (hebben) gezeten. Woensdag laten ze haar dan ook op 4 pezen scannen. En als dan blijkt dat ze daar ook gaten in heeft kan ze er nooit meer op rijden, dus zal ze haar in moeten laten slapen.... Want bijna niemand wil een paard waar ze niet op kunnen rijden....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie