vewaarloosde dieren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

vewaarloosde dieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 21:59

weet je waar ik me heel erg aan irriteer is dat iedereen verwaarloosde dieren zo zielig vinden en zo erg dat dat gebeurt maar ik heb op de markt ooit een zwaar ondervoede pony gekocht en echt heel erg volgens de veearts had echt haast nog nooit eten gehad hij is gewoon misvormd maar dat maakt allemaal niet uit hij heeft nu een goed leven en is gewoon lelijk en een paar kromme benen maar geen pijn en erg lief en echt bijna iedereen zegt tegen mij wat moet je ermee goh zielig maar je heb er toch niks aan en dan wel allemaal zeggen ik ben een dieren liefhebber maar owee als je zo'n beestje kan helpen dan is het wat moet je ermee je kan er niet eens mee rijden gehandicapten mensen geef je ook geen spuitje mijn pony is gewoon een kneusje maar ontzettend dankbaar dat ik hem heb gekocht voor teveel geld en ik vind echt niet dat iedereen meteen een zielig beest moet kopen maar geef niet meteen commentaar als een ander het wel doet maar denk is wat lekker dat beestje heeft nu een goed tehuis inplaats van wat moet je ermee kost alleen maar geld nou ik blijf liever af en toe in het weekend thuis in plaats van uitgaan en en dat hij een goed leven heeft

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:09

.


goh... lange zin Haha!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:12

wat is dat nou weer voor een opmerking??? Verward

maarja iig ik heb ook een verwaarloosde pony gekend en jij zegt dat verwaaarloosde paarden niet zielig zijn? Verward maar jij vond je eigen pony toch ook zielig?? daarom heb je hem gekocht!!

meisje

Berichten: 919
Geregistreerd: 10-02-02
Woonplaats: ijmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-02 22:18

heb ik niet gezegt ik irriteer me eraan dat idereen tegen mij zegt wat moet je ermee en ondertussen wel zeggen wat zielig die pony maar ondetussen tegen mij zeggen wat moet je ermee je ken dan ook zeggen goh wat goed van je dat je dat beestje wil proberen op te knappen

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:22

Laura"]
.


goh... lange zin Haha!
[/quote]

[quote="Nemo schreef:
wat is dat nou weer voor een opmerking???


Als ik in dezelfde lijn als Laura mag gaan zitten, zou je hoofdletters en leestekens in je verhaal willen gebruiken AJB!
Zo leest het vreselijk onbegrijpelijk en erg warrig!

xThalyx

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:23

ja das waar!!
nou ik zou zelf ook wel zo'n pony kopen!! en dan lekker in et land zetten!! maar helaas heb ik daar geen geld voor! heb ej misschien een foto van je paard??

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 00:49

Nou meisje, mijn petje af hoor. Ik ken ook iemand die een zwaar vewaarloosd en misvormd paardje heeft en ook altijd commentaar krijgt. Het is een scheet van een beessie en een tijdje heeft hij bij ons op stal gestaan. Zodra je langkwam was hij je altijd aan het begroeten. Misschien makkelijk gezegd, maar je moet je niets van dat commentaar aantrekken en gewoon doen wat jij denkt dat goed is. Als het paardje er zelf geen hinder van ondervind, dan heb je het goed gedaan.