Gazon omgeploegd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Gazon omgeploegd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-02 14:27

Aiaiaiaiaiaiiiiiiiii }> Mijn stoute knollie....gister deed hij erg van de bok bok bok Extreme duivel en toen lag ik er wel eindelijk een keer naast en toen wastie dom en toen ging hij me zoeken en toen rende die een voortuin in en trapte hij héééle diepe gaten in het gazon en alle krokussen zijn weer plat en toen ging ik m halen en toen keektie zo van 'hehe, ben je d'r eindelijk!' en toen stond hij in de tuin van een heel christelijke meneer die van zijn zondagsrust aan het genieten was dus had hij m maar lekker laten ploegen en de gordijntje gingen wel heen en weer maarja zondagsrust is zondagsrust en net toen we weg wilden lopen - ik dacht ik kom later wel terug - toen kwamdie toch en toen heb ik mijn telefoonnummer achtergelaten...

En onderweg toen ik nog achter hem aanliep waren er héél veel mensen maar niemand durfde mijn paardje te pakken! Ook al stondtie op een gegeven moment echt voor mensen stil zo van 'pak mij nououou!!' en toen ze dat niet deden ging hij maar weer verder hobbeldebobbel zonder vrouwtje...

Hoop dat de WA-verzekering dit vergoedt...

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-02 20:20

Wat een grappig stel zijn jullie Haha! alhoewel ik me afvraag of die christelijke zondagrustende meneer dat ook vond.
Dat wordt van het voorjaar spitten en inzaaien voor je, denk ik.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 11:19

Nee die meneer vond t niet zo grappig!! Kijk, als mijn knollie niet die tuin was ingerend, was hij op de weg gekomen! Dus ik zei nog tegen die meneer 'ik was blij dat hij uw tuin inrende!!' Waarop hij antwoordde: 'Nou, ik niet!' ....

Aiaiai...

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 19:08

Waar woont die meneer, ik wil zijn tuin wel eens zien.! Haha!
Toen ik Ninja nog maar twee maanden had brak ze uit met nog 4 andere paarden bij het op stal zetten.
Ze haalden zelfs nog de krant, het heeft in het Nieuwsblad van het Noorden gestaan.
Als je van Glimmen Haren in komt, bij het bordje Haren ( via de Rijksstraatweg ) daarvandaan tot aan de Fina pomp renden ze , daarna keerden ze en gingen via de Ruitersteeg ( ja, ja ! ) richting Maarwold.
Ik kreeg een lift van een schoolmeisje op de fiets, ik zat bovenop haar schooltas. Eidelijk vonden we ze, ze stonden op een piepklein gazonnetje van een bejaardentehuis.
Ze waren omsingeld door de politie, ze waren niet meer van plan om verder te gaan want ze hadden berehonger gekregen en waren nat van het zweet.
Ze hadden geen van allen een halster om, maar een bejaard dametje kwam er heel behulpzaam met een paar schoenveters aan en een agente stond haar broekriem af.
Ninja ging terloops nog even op de voet van een agent staan Bloos
Ze was het blijkbaar niet met haar arrestatie eens.
Inmiddels was de pensionhouder ook aangekomen met de hulptoepen en voor het donker stonden onze paardjes weer vredig op stal Schijnheilig

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-02 12:56

Is het nog interessant om te vermelden dat a la mijn knollie al wel fris was, maar het explosiegevaar ontstond toen twee ruiters op arabieren in hoog tempo kwamen aangedraafd op parallel liggend ruiterpad? En toen ze niet stopten ging ik er dus hoepla af (onvrijwillig that is…). Dit omdat we al een aantal keer discussie hebben gehad over het in stap passeren enzo….Knipoog

Boertje heeft inmiddels gaten gedicht, ik ga straks bloemetje brengen... Lachen