dagje met thirza en je maakt een hoop mee!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tallie

dagje met thirza en je maakt een hoop mee!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 19:41

We hadden het al heel lang afgesproken en op het laatste nog veel pb's en smsjes sturen. Maar vandaag ging ik naar thirza.
Mijn vriend ging ook mee, want die wilde sya ook wel even zien.
Dus wij om kwart over 12 half 1 weg.
Om 1 uur waren we aan beland in nieuwegein.
Komen we aan bij haar ouders.. geen thirza.
Was thirza net onder weg , want ze had bij haar vriendje geslapen.
Nou ja geslapen. Ze zeg van wel Knipoog

Na een tijdje gedronken hebben en een lading brood van merilyn gekregen omdat die een hele vracht mee had, gingen we op weg naar Sya. Is Toch wel zo een supergaaf beestje .
Nadat we een kleine rondleiding hadden gehad en weer een hoop hadden bijkletst ging thirza sya opzadelen en naar de bak toe.
Sya was nogal druk omdat het nogal waaide.
Na een tijdje gereden te hebben mocht ik er ook even op. Eerst de beugelriemen vier gaten korter (ja ben maar een klein meisje Knipoog)
Sya loopt zo stoer joh.. vooral dat galoperen.. is zowat niet te doen.

We wilden ferry mijn vriend er ook nog opkrijgen maar dat ging helaas niet door.
Even later gingen we weer naar huis. Sya afgezadeld en weer verder gegaan naar een andere pony van thirz. een shetje
Achteraf niet zo een fantastisch idee. Want volgens thirza was het niet zo blubberig daar. Ik geef jullie 1 raad.. luister nooit naar thirza.
Het was daar dus een gigantisch blubberzooitje met als gevolg dat onze schoenen er niet meer uitzagen. Thirza had natuurlijk stalschoenen aan dus die had nergens last van.
Dus maar even op een afstandje gekeken.
Toen gingen we naar huis.
Thirza dacht wel even slim te zijn en om in plaats van rechts linksaf te gaan. Dat was volgens haar sneller.
FOUT! het was zelfs zo erg... dat ze opeens de weg niet meer wist.
Dus is mijn vriend op zijn gevoel gegaan en ja hoor als we via thirza haar weg waren gegaan waren we er nog niet geweest.

Afijn... eindelijk weer bij haar ouders. Nog even wat gedronken en weer op naar ede.

Bijna in ede bedachten we om even lekker naar de mac te gaan. Even lekker gegeten. En toen naar huis. Waren we eindelijk thuis... bedenk ik me opeens dat mijn tas nog bij de mac ligt. Wij dus weer vlug in de auto en op naar de mac. Gelukkig lag hij daarn og.

Dus thirz.. je bent niet de enige die blond is.. ik kan er ook een potje van ook al heb ik mijn haar gekleurd.

Enne nog bedankt voor je schabrakje.. ben ik erg blij mee Lovers

L1 + 5 :)

Ons wondertje Collin is geboren :)

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 09:18

haha, ach, tja, ik ben ook niet zo heel slim hoor Schijnheilig

maar ik vond het wel een hele leuke dag het was echt lachen en tja Sya had haar dag niet echt Haha!

en slim is anders Haha!

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 11:28

Gaaf dat je Sya hebt gezien!
En ach wat die blubber betreft.... bij ons is het zo'n zooitje dat je maar beter alleen met rubber laarzen kunt komen.
Verder ben ik niet blond maar bruin, maar ik had het inderdaad kunnen zijn, soms maak ik van die 'OEH!'blunders volgens Peter, daar zeg je u tegen.
Breng ik na het eten het bord naar de keuken en loop ik de kamer in met het bord weer in mijn hand Verward
Ja die Dorinepien is nog erger dan jullie, dat kan echt hoor... *LOL*

Maar goed, die kleine boktmeetingen zijn altijd supergezellie he... dus als er iemand zin in heeft om Cerise te bezoeken?
Wel heel wat anders dan een tinker, niet zo mooi bont enzo, op het moment ziet ze eerder 'modderbruin', doordat ze zonder deken nog loopt...
Heel leuk als ik dan bezoek krijg en ze heeft net liggen rollen! *LOL*
Heeft Sya dat ook?
Of deponeert ze de amazone in de modder?
Dat kan ook nog! }>
Ja en ach dat druk zijn door de wind...
Zou Cerise ge-pbt hebben met Sya... zij heeft dat ook altijd! Knipoog

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 18:54

ja sya is e cht supertof hoor.
Alleen was ze die dag een beetje druk.
Thirza reed er op naar de bak en wij liepen zo een honderd meter erachter.

Wij kunnen ook wel een keer meeten hoor denk ik dorine.
Zo ver is ze venaar nou ook weer niet van ede af.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 19:00

Ah en dan wil ik eme want ik krijg de smaak van het meeten nou te pakken... (zelfs steef gemeet! Knipoog )
Tinkers zijn cool... en ja Tal dat je af en toe zelf ook blonde acties hebt wist ik al wel Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

tallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-02 19:03

spreken we een keer met zijn tweeen af laura.
Vind het gezelliger met zijn tweeen en ik heb toch een autotje.
Moet alleen even kijken wanneer ik weer eens tijd heb.

en hoezo ik blonde a cties??? Verward Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie