bokkerig een winstpunt gehaald

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

bokkerig een winstpunt gehaald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 20:27

je kan het zo gek niet bedenken, vandaag had Gringo het heel erg in zijn kop zitten, de eerste proef ging dan ook heel erg slecht, hij schrok bij een deur en bokte er lekker op los... Boos! de tweede proef ging al beter maar was nog niet helemaal perfect, Verward en toen de prijsuitrijking ik had gewoon een winstpunt bij de eerste proef...nou daar stond ik dus echt van te kijken, zo rare jury heb ik nog nooit gehad, maar ze hebben echt volgens mij door het bokkerige heen gekeken, als compliment hadden ze er bij gezet dat ik alles goed had opgelost en erg goed kon blijven zitten...was ik ff heel erg blij Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! hij kon gewoon niet beter vandaag (achteraf dan)


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 20:53

nou, toch lekker weer een punt erbij *LOL* , goed hoor!
hoeveel had je er eigelijk? en in welke klasse?

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-02 21:51

ik had 156 en 152 in klasse L2, ik vind het wel raar mijn paardje heeft al m1 gelopen bij iemand anders, dan zou hij toch gewend moeten zijn aan vreemde bakken...wie heeft hier ook ervaring mee??

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:48

mijn paard heeft al Z1 gelopen bij zijn vorige eigenaar.
die vertelde mij dat hij super braaf was en nooit ergens van schrok, overal zo langs liep en niet bang was in vreemde omgevingen.
nou mooi mis, ik heb hem 12 februari 1 jaar en we kunnen nog steeds niet makkelijk samen naar buiten want hij is overal doodsbang voor.
ook binnen hoeft er niks te veranderen want anders staat hij dus mooi op 2 achterbenen.
tenslotte blijven het dieren en ook die kunnen iets eng vinden.
groetjes marianne

ORUN instructrice
KNHS jury B/L
FNRS jury F1 t/m F20, vaardigheid - zitcompetitie en A (aangepaste) proeven

marleen92

Berichten: 101
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-02 22:55

cool Vingers aflikken

I LOVES: Cilia,Robin en Sander(Het engeltje daar boven!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, ardanwan, AVdB96, Dnies90, Esther_r20, Gigixponys, Hanjan, ImkeTarek, Lukasje, Mauritzio, stefanie33, vilheide en 186 bezoekers