Ook zo'n toffe vakantie gehad!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lobke98
Berichten: 430
Geregistreerd: 13-01-02

Ook zo'n toffe vakantie gehad!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-02-02 16:08

Ik weet dat niet iedereen deze week (met lekker weer) vakantie heft gehad maar ik wel en het was heerlijk.

Maandag was het wel slecht weer en ik ging met mee met de eigenaren van mijn verzorgpaarden naar de menles. We gingen alleen met Lyfke omdat we maar een karretje mee konden nemen. Ik heb de les gefilmd en die hebben we erna gekeken. Was heel goed gegaan.

Dinsdag hadden we les en eindelijk kreeg ik Lobke eens iets naar beneden in de draf. Wouw wat was ik blij!!

Woensdag hebben Marike en ik de hele dag de schuur opgeruimd, tuig gepoetst. Dat was erg veel, enkel, dubbelspan enz.

Donderdag was een heel grappige dag. We waren in Barneveld en alle paarden werden daar gebracht. Want: Nico Meijer, voor de friezen onder ons, stalhouder van Brandus, Mintse enz. zou langs komen. We hadden alle paardjes opgedoft. En na wachten, wachten en wachten kwam hij met een mega vrachtwagen met friezen erin de oprit oprijden. Hij heeft toen eerst naar Riekie gekeken. Ze was wel een beetje klein. Maar voor een keuring kan het net denkt hij. Nico liet haar even lopen en vond haar mooi lopen maar ze moet nog meer met haar benen naar voren grijpen.
Daarna kwam Lobke(!) deze vond hij beter alleen iets te iel in de achterhand. Ze had een goeie knieactie maar mocht nog iets meer zweefmoment. Als laatste kwam Lyfke, Nico kon niet zien dat deze al 16 was. had hij nooit gedacht. Hij zei dat we het kunnen proberen naar de keuring maar hij beloofd niks. Hiermee moet je geluk hebben.
Iris (v. riekie) heeft hij even in de stal bekeken en vond vooral haar eigenwijze gedrag leuk. Nou dat was dus allemaal heel tof om dat te horen uit de mond van iemand die er zoveel verstand van heeft! Toen hij weg was hadden we het met zijn allen nog even gevierd bij de Mac.

Vrijdag zijn we lekker met lyfke en Lobke het bos ingeweest. We hebben veel foto's gemaakt die woensdag klaar zijn!!! Lobke liep heel fijn ontspannen. Lekker rond. We hebben echt heerlijk in het zonnnetje langs de hei gereden het was gewoon tof!!!

Nou wil ik van jullie nou ook horen wat je met dit prachtige weer in je vakantie hebt gedaan?? Of ben je lekker op wintersport geweest?? Kan ook natuurlijk!!!Ik wil alles horen!!!!!!!!!

Groetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 109 bezoekers