het gaat niet door!!! snik snik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

het gaat niet door!!! snik snik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 09:32

nou, ik heb dus met mijn ouders een gesprek gehad over die zwarte merrie. (en ik blijf Kwijl ) en het is nog geen ja maar ook nog niet echt nee

Maar, het neigt wel naar nee toe!!!! Huilen Huilen Huilen En het frustrerende is wel, een paar jaar geleden was tijd geen probleem, maar wel geld.
Nu is het geld geen probleem maar wel tijd.

Maar, mijn ouders hebben mij wel de toezegging gedaan dat ik, als ik volgend jaar met mijn HBO studie ben begonnen en blijkt dat ik dan genoeg tijd heb, dan wel een paardje mag (mits de financiele situatie nog hetzelfde is natuurlijk!!!)

En toch! Huilen Huilen Huilen Want, over een half jaar is deze beauty er vast niet meer!!!!

Maar, ik houd ze wel aan hun toezeggingen, echt wel!!!! Lachen (een klein glimlachje kan er nog wel af!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 12:43

Geweldig dat je dan in elk geval een paard mag als blijkt dat het met de tijd lukt!
En jah, jammer van deze merrie, echt superjammer.
Maar denk maar vast aan de periode dat je geweldig gaat genieten van een eigen paardje als je eenmaal de hbo doet.
Wat voor opleiding ga je eigenlijk doen, en moet je daarvoor veel reizen per dag?
Ik moest destijds een kwartier met de trein heen naar school, en ook weer een kwartier terug, de trein reed om het half uur.
Als ik per scooter toen had gekund, was ik sneller thuis geweest, scheelt wel in tijd. Maar met epilepsie kun je maar beter geen scooter rijden... Frusty
Nog een tijd-tip: paard zo dicht mogelijk bij huis en als de mogelijkheid er is bij een binnenbak in de buurt.
Zo kun je 's middags bijv. studeren en 's avonds als het donker is toch nog rijden.
Succes met het overtuigen van je ouders!