gezocht:telefoonnummers van bakkenleggers,hekzetters enz.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

gezocht:telefoonnummers van bakkenleggers,hekzetters enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 23:00

omdat wij in april/mei gaan verhuizen en de paarden aan huis komen te staan zoeken wij nog het een en ander,bv nog een bedrijf dat hekwerk verkoopt,kunsstof heeft de voorkeur.
verder nog een bakkenaanlegger,we hebben wel al het een en ander maar dat kwam op f50000 en dan zelfs zonder hekwerk!
verder nog stallenbouwers,we hebben al brinco en die andere bekende.
dus als jullie nog bedrijven kennen die dit verkopen van goede kwaliteit met goede prijsverhouding zou ik graag hun website,email,of tel willen hebben.
oh ja zoeken ook nog aanlegger van mestvaalt.

alvast bedankt nathalie(N-H)

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 11:05

Bekijk je locale gouden gids...daar staat een schat van informatie in.

Vor de erf, bak, land en drainiage kan je het allerbeste goede vrienden worden met het locale loonbedrijf. Die zijn niet duur en hebben alle grote machines in huis.

Er zijn meer fabrieken die boxwanden maken, merkloze boxwanden hoeven helemaal niet minder kwaliteit te hebben maar zijn wel aanzienlijk voordeliger..... En Brinco is geen goedkope jongen....

Ook voor de mestvaalt zou ik het lonbedrijf lief aankijken. Als zij het niet wilen doen, weten ze vast nog wel een mannetje!

Niet te moeilijk willen doen hoor, met dure bedrijven in zee willen...NEterk in de omgeving, dat scheelt je heel gauw duizenden Euro's en daar kan je dan wel weer een mooi paard van kopen. Want een bak van 50.000 gulden, dat is gewoon belachelijk!..... Sigaar

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 12:30

Hoi!

Ik kan je aanraden eens een loonwerker te laten komen. Onze bak lag er al, maar is te klein voor mij (38/18), maar hij is gewoon gegraven, niet gedraineerd ofzo. Maar hij is altijd kurkdroog, omdat hier veel rood zand is.
De nieuwe bak wordt in maart gegraven, naast de oude. Een 20/60 bak graven kost iets van 2.500, (gulden). Het hekwerk is dan wel duur. Wij rekenen op 30.000 voor dressuurpiste, longeerring en paddock...let wel, dan hebben we dus een LAAG hekje om de bak!!!!

Kijk eens op paarden.pagina.nl, daar staan veel leveranciers op die je info opsturen!

Groetjes Suzanne

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 12:38

Inderdaad, informeer bij het plaatselijke loonbedrijf voor het aanleggen van je bak!!

Enne voor stalwanden en boxen kan je ook informeren bij B&S in Heerhugowaard. Haha! Ze zitten in de Noord en maken ook van die ijzeren hekwerken en verlichting.