Helaas

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-01 18:45

Is mijn eigen Comp nog steeds half dood door dat stomme pestvirus (zie algemeen berichtje van akerna) gelukkig mocht ik via m'n pappie zijn pc even lenen LachenHelaas is dit ISDN en geen kabel *huil* erg traag dus en kan ik niet te lang ivm de telefoonkosten van de zaak.
M'n computer kan met een zooi foutmeldingen eindelijk weer opgestart worden (gister deed ie niets meer) Het virus heeft m'n virusscanner helemaal lam gelegt geloof ik maar I-net doet helemaal niets meer (ligt een keertje niet aan UPC) en erg veel programma's werken ook niet meer....
Hopen dat het snel verholpen is en dat ik snel weer kan bokken. Morgen gaat Mike de hele zooi indien het niet te verhelpen is opnieuw instaleren dus duimen dat dat niet hoeft......

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 21:23

Sterkte! Zullen je missen deze korte tijd grijnz... Maar zeker weten dat Mike je helpen kan! Tja jullie zijn inderdaad voor elkaar geschapen. Wanneer komt de grote dag? Party!! Party!! Party!!
Knuffels, Dorine.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 21:58

Hoe overleef je een dag zonder bokt Huilen

Heel veel sterkte.

Gr Pris

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 00:06

Ooooooliebol... Wat ben ik blij dat ik dat virus niet heb gekregen. Heb zelf eind vorig jaar zo'n 2 maanden niet kunnen internetten wegens een half dooie pc. Gelukkig was-ie vlak voor nieuwjaar weer gerepareerd en dus vlak voor de start van Bokt. Zou niet weten wat ik nu moest beginnen zonder internet... Tong uitsteken

Sterkte Kim, hoop dat je snel weer in ons midden bent! Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 12:13

Oooh neee!! Hoe houd je het vol? Ik vind het al naar als ik een dag of twee niet kan bokken!! Nou ja, veel sterkte dan he, en pas op dat je niet te veel afkicked!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 12:19

Arme Nimber...zou ze nu met trillende handjes thuis zitten..? Of op het werk..? Uhoh...kan ze ook haar beriggiesscore niet bij houden...maar don't worry Nim, ik haal je toch nooit in... Huilen Hihihi... *LOL* Ik hoop dat je gauw weer kan internetten hoor!
Groetjes, Jasja

Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 14:17

het probleem van een trage comp ken ik maar al te goed, dit is er ook zo 1.hihi
ik hoop maar voor je dat je comp het snel weer doet...
kisses moi

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 15:54

vikki, is niet te hopen dat ze met trillende handjes op het werk zit, aangezien ze tandarts assistente is..... *LOL*

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 21:13

jaaaaaaaahhhaaa lang leven Mike hij doet het weer ICQ is nog kwijt en een boel programma's staan er nog niet op maarja I-net was het belangrijkste balen is wel dat ik niet meer weet welke berichtjes ik wel en niet heb gelezen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, eshz, Jet, sorayamagic2, Vagabondo en 13 bezoekers