ragebol

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

ragebol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-02 16:25

Eindelijk was het gister dan mooi weer. Knipoog
In iedergeval droog en geen keiharde koude wind.

Ik had met een vriendin afgesproken om te gaan rijden in de bak, want het is helaas vroeg in de avond al erg donker!

Mijn vriendin had ook nog een shetje ragebol. Vast al aardig bekend op bokt. Want die vriendin bokt hier onder de naam ragebol.
Toen we klaar waren met rijden hebben we ragebol uit de stal gehaald om daar even mee te rijden.
Ragebol is 6 en al aardig aan het puberen, dus aardig dat melis was liet ze mij eerst gaan onder proces! Lips are sealed
Nog geen 2 minuten en ik lag er al naast, want melis vond het nodig om hem op te jagen. Extreme duivel

Hij had inderdaad een behoorlijke puberbui! toen heeft nog een ander meisje van stal op gereden en die reed werelds op hem. Zelfs als we hem op gingen jagen deed hij niets.

We keken allebei treurig naar dat gezicht. Zo was er namelijk geen bal meer aan Slapen

Toen ik er weer op ging had hij geen zin meer en wilde het hek onderdoor. Bam daar lag ik weer op de grond. Frusty

We hebben in iedergeval wel gelachen! Haha!

NiNjA

Berichten: 150
Geregistreerd: 04-01-02
Woonplaats: Haren / Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:48

Wat een ondeugd! Knipoog
Doet me denken aan mijn Shetje die ik vroeger had, Zilverflits. Haha!
Toen we hem kochten was het nog een hengst en dus een echte Zilverflits.
Een poosje later was het een vet ruintje.( superdik dus Haha! )
Eerst liet hij zich haast niet vangen, wilde wel op zijn zij onder de afrastering door.
Ging soms liggen als ik erop zat of ging achteruit, akelig dicht naar de rand van de sloot.
Maakte ik een keer een sprongetje met hem op een wedstrijdje, knapte de singel Boos!
Toch ben ik een keer tweedes met hem geworden op een dressuurwedstrijdje.Ik was toen een jaar of 10.

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 17:35

hahahahahaha alchen
is je vriendin dan van ragebol gevallen ????
*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*


Kusje Kusje Kusje

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 10:31

Nee dat niet. Ze ging er eigenlijk nauwelijks op. Ze had in een keer geen zin meer.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:32

hihi!!! shetjes zijn echt geweldig!! Haha!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 12:09

Niet zo verstandig om hem op te jagen terwijl er iemand op zit. Een vriendin van mij heeft ooit door zo'n grapje een hele tijd in het ziekenhuis door mogen brengen. Zij zat ook op een shetlander.