Het nachtelijke avontuur van snuitje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Het nachtelijke avontuur van snuitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 15:46

Wat je niet alemaal kan meemaken in een weekend, zaterdag een super leuke boktmeeting ( zie ITP) en dan maandagochtend zo'n drama. Maar ik zal bij het begin beginnen.

Mijn shetje snuitje staat bij mij thuis in een stalletje. Gisteravond had ik hem er in gezet en de deur dicht gedaan. Zoals altijd wilde hij met me mee en ging dus even flink tegen de deur aan hangen. Gelukkig kan hij de deur niet open krijgen dus hij houd er altijd mee op als ik weg loop.

Vannochtend werd ik dus door mijn zusje wakker gemaakt. Ze vertelde dat Snuitje weg was. Dus ik riep dat ze naar de pensionstal moest gaan want door stond ie dan vast wel (ik ken die bengel langer dan vandaag). De pensionstal is 2 minuten lopen bij ons vandaan en mijn andere pony staat er ook. En inderdaad daar stond dat mormel de andere paarden te pesten Extreme duivel Lovers .

Later bleek dat mensen hem om 3 uur s'nachts overstraat hadden zien sukkelen, of en toe een tuintje in. Frusty . Ze hebben toen de politie gebelt en die stond toen bij ons op de stoep. Mijn ouders waren al langer aan het zoeken, maar ze durfde mij niet wakker te maken.

Omdat de deur op slot zat ben ik tot de conclusie gekomen dat ieman de deur van zijn stal heeft open gemaakt. Dat snap ik echt niet, hoe kan je zoiest doen?? Boos! Als er een euto aan was gekemen die hem niet zag was het misschien (waarschijnlijk) een stuk slechter afgelopen. Wacht maar tot ik die gek in mijn handen krijg. Boos! Vannacht gaan dus alle hekken (ook van ons erf) op slot.

17 mensen vinden dit leuk


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:33

Dan schrik je je toch wel even het lazarus! Maar goed is alles goed afgelopen Lachen Die gekke shetjes ook altijd...gaan ze ergens anders de paardjes pesten Haha!

En inderdaad...je hoort steeds meer van die gekke dingen...dus alles op slot inderdaad!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 20:29

Ehh, Melissa wou Snuit toch nog Snuitnappen? Ik denk dat we de dader hebben! Knipoog

Nee ff zonder dollen, wat een geluk dat alles goed is gekomen! Want op de middenweg is het niet bepaald rustig (kwa autos)
Ik zou ook zeker alles op slot doen nu, ja!!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 21:58

Gekke Snuit Clown , hij blijft met dit takkeweer dus niet gewoon lekker in zijn stalletje, nee meneer gaat aan de wandel en wel naar de stal waar ie vandaan komt, onderweg lekker de opkomende krokusbolletjes van de buren opetend!

Valt me mee van Snuit, had hem toch minder intelligent in geschat Knipoog

Het is natuurlijk bizar en zeer asociaal om bij iemand een pony los te laten, gelukkig dat het s'nachts was en dat Snuit zo snugger was om naar de andere stal te lopen en natuurlijk dat ie wit is, want een donkere pony zie je helemaal niet in het donker!!!!

Nou heeft Snuit ook een hangslot op de deur, net als Baccarat Haha!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 17:04

Steffi schreef:
Ehh, Melissa wou Snuit toch nog Snuitnappen? Ik denk dat we de dader hebben! Knipoog



Ja het was vast Melissa! Die zocht natuurlijk een maatje voor Punky, maar toen ze het deurtje open deed onsnapte snuitje uit aan haar. Hij is zo zelfstandig, hij kan zich al prima reden als hij wordt aangevallen door vervelende bokt mensen. Knipoog Knipoog

Hij stond dus vrolijk op de pensionstal tussen Theo en Thea en volgens mij miste er ook wat voer Lips are sealed Haha!

17 mensen vinden dit leuk

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:46

snuitje, waar was je nou zo lang, je ging op avontuur uit en dat maakte me zo bang.
Snuitjeeeeeeeeee

hehe, het eerste wat er in me op kwam.
Heeft de politie verder nog naar de stal gekeken of er braakschade was ofzo?

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 21:11

Ja, ik was het, ik sloop op mijn tenen naar de stal en wou snuit paardnappen maar snuit wou niet over de drempel, dus moest ik hem eroverheen tillen.
Toen hij erover heen was rende hij weg Verward

Weer mislukt.....

nee zonder dolle, wel raar dat iemand het doet!

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnickT en 39 bezoekers