Au au au, gister gevallen:(

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Siempie

Au au au, gister gevallen:(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 08:13

Ik weet dat het iedereeen overkomt dat je valt. Maar het deed ( en doet) wel verdraaid zeer Verdrietig . Ik ben precies langs het schot geval. Gevolg: een grote schaafwond over mijn bil. Ik kan niet zitten en ik kan niet liggen....
En het ging juist zo lekker met rijden.

Nog meer pijnlijke verhalen? Post het hier....

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 08:44

Oh wat herken ik dit!
Een tijdje geleden voor een paard wezen kijken bij een handelaar, en deze ook uitgeprobeerd.
Ben eraf gegooid d.m.v. een hoge bok, en belande na een prachtige salto op mijn onderrug/billen tussen de tapijtsnippers...
Ik kon accuut niet meer rijden/zitten... in de buurt van mijn stuitje deed het zo zeer!
Gelukkig was Desiree erbij om het paard even verder te rijden om te kijken wat ze allemaal kon.
Het was niet echt een paardje voor mij, mankeerde ook wat aan, en door die val kon ik dus drie weken niet rijden. Voorzichtig stappen ja, maar doorzitten in draf heeft lang geduurd!
Dat het zo lang duurde kwam vooral doordat ik bezig ben met chemokuren, ben bijna klaar gelukkig, maar die chemo zorgt dat kneuzingen of breuken slecht of langzaam helen.

Baal jij ook zo van als je in bed ligt en niet je favoriete houding kunt aannemen? Frusty
Gelukkig ben ik nu weer beter, en binnenkort klaar met de chemo zodat ik weer kan gaan 'sporten', intensief lessen dus.
Heel veel beterschap Siempie!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 09:12

Ja hoor, zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=41208.

Mijn achterste doet ook nog steeds zeer. Zal ik vanavond wel merken bij het sporten!

Ik zei al tegen iemand dat we wel de Bokt-Kneuzen-Club kunnen oprichten zo langzamerhand voor iedereen die van z'n rijdier klettert. Haha!

Zou er iets in de lucht zitten ofzo? Een soort radiosignaal dat alleen door paardachtigen kan worden opgevangen en dat zegt dat de ruiter afgeworpen dient te worden? Lijkt er wel verdacht veel op...!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 09:49

Bedankt!! Het is inderdaad vreselijk als je niet lekker kan liggen. Vreselijk geslapen vannacht. Moet eigenlijk douchen maar kan nu al raden dat het vreselijk zeer gaat doen Verdrietig

Het zou wel grappig zijn als er iets van een club ofzo zou zijn. Het vallen hoort bij het paardrijden maar het zou leuker zijn zonder.

NiNjA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:17

Ik ben twee keer lelijk van Ninja gevallen.
De eerste keer tijdens een buitenrit.
We gingen net lekker in galop toen Ninja opeens schrok van iemand die aan de kant van de weg stond.
De man bewoog zich expres al niet om Ninja niet aan het schrikken te maken maar ze sprong zo plotseling opzij, bijna een smalle diepe sloot in.
In een reflex ging ik tegen hangen om haar niet in de sloot te laten vallen en daarbij viel ik eraf.
Keihard op mijn achterhoofd ( zonder cap Bloos Bloos ) en mijn bovenrug. Huilen
Ik kon me niet meer bewegen en ik zag alleen maar geel voor mijn ogen.
Na een poosje gelegen te hebben, de man kwam me te hulp, kwam ik weer bij mijn positieven en ben ik weer opgestapt voor de terugweg.
Een paar week later weer, tijdens de les.
Het had gevroren en Ninja was erg fris.
Plotseling vloog er een duif laag over, die eerst in de nok van de bak zat.
Ninja pakte het bit tussen haar kiezen en vloog er als een gek vandoor. Boos!
De andere paarden werden daar helemaal wild van en Ninja kreeg van een van hen een beste trap. Boos!
Daardoor begon ze als een dolleman te bokken en weer vloog ik door de lucht. Boos!
Weer op mijn achterhoofd ( met cap Cool ) en onderrug. Verdrietig
De volgende dag kon ik niet meer naar links of naar rechts kijken. Huilen
Toch maar even langs de dokter voor spierverslappers gegaan.
Gelukkig liep het allemaal goed af Lachen

Beter 1 haflinger in de hand dan tien op de vlucht!

Siempie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 17:22

Ai Ai, klinkt ook behoorlijk pijnlijk allemaal. Spierverslappers hoef ik gelukkig niet te gebruiken maar een zacht kussentje is wel erg handig Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie