Jerai gaat op 1 maart verhuizen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Jerai gaat op 1 maart verhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 13:03

Jaja, vandaag werd ik gebeld, door mijn nieuwe stalbaas. Haha! Jerai gaat dus per 1 maart verhuizen naar "Stal Voordaan" dat ligt in Groenekan naast Bos Voordaan, de uitrijmogelijkheden zijn prima, er is een goede buitenbak, een longeerbak, een ruime box en 's zomers en 's winters weidegang. De stalbeheerder is superaardig, ik geloof dat de stal door een aantal mensen wordt gerund, hij had overleg zei hij en omdat mijn situatie best dringend is, mag ik "voorkuipen" echt superaardig dus. Ik heb er aan de ene kant wel zin in, ik ben heel nieuwsgierig naar mijn nieuwe stal, maar aan de andere kant vind ik het ook heel jammer. Ik heb er dus een beetje gemengde gevoelens over. Gelukkig verhuizen de stalgenoten waar ik het meest mee omga (Puck en Marita) naar een stal vlakbij die van mij. Party!! Daar ben ik dus best blij mee. Stal Voordaan leek me ook een hele gezellige stal, ik ben nu aan de ene kant best happy, maar het is ook meteen heel definitief.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:38

he, das grappig, graziano gaat ook per 1 maart naar een nieuw plekkie *LOL*

maar hopen dat het bevalt!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-02 21:49

Dat is inderdaad heel toevallig. Ik hoop dat het jouw nieuwe plekkie ook leuk is!! Haha!

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 16:31

Ja ik vind het aan de ene kant ook wel leuk/spannend maar aan de andere kant ook heel jammer... Ik kom al mijn hele leven op de gageldijk en nu gaat alles weg.... Verdrietig

O ja Patries, ik had een berichtje op Marktplaats gezet of er meer mensen op stal Voordaan stonden. Kreeg ik een mailtje van een meisje. Die heeft daar een fjord, ook nog niet zo lang. Ze zegt dat er 8 paarden staan.... Waarvan 3 van de eigenaar van de stal ofzo.
Ze heeft die fjord samen met een an der meisje en ze zei dat er hele aardige mensen komen van tussen de 16 en 30 jaar (ik ben dan dus de jongste Haha! )
Het kan natuurlijk ook gelul zijn, dat ze voor de gein zegt dat ze daar staat, maar dat merken we in Maart wel he Haha!

Charmotte 4-ever!!!

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-02 18:55

Ik had het idee dat er veel meer paarden stonden dan acht, niet dat het uitmaakt en het kan ook mijn blonde intepretatie zijn Haha! We zien het wel. Ik ben in ieder geval heel benieuwd.

War does not determine who is right - only who is left.

http://www.rvamelisweerd.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Elegance_, KaasSouffle_, shaddy82, Tientjeblij en 122 bezoekers