Wat een HEERLIJK zonnetje!!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wat een HEERLIJK zonnetje!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 19:50

Wauw, wat een lekker weertje vandaag he? Ik werd er helemaal vrolijk van. Heb Iwaldo lekker om 10 uur in de wei gedaan met z'n twee vriendjes, en een tijdje staan kijken hoeveel lol ie had Lachen Toen gemest, met hulp van wel 3 kinders (Laura speelde voor oppas... ging op zich best langzaam zo met kinderen in het oog houden en taken verdelen 'nee nu mag jij de kruiwagen legen' 'De volgende stal mag jij het zaagsel er doorheen schoppen' 'Laura mijn laarsjes zitten vol zaagsel' etc...) Maar dat was niet erg, want de bijbehorende volwassene van die kids heeft mij beloofd om me te willen chauffeuren naar een dressuurwedstrijd!!!! Dus ik kan eidnelijk starten!!! Dus ja, voor wat hoort wat. En het waren best lieve kinders Schijnheilig

Toen lekker geluncht met de staleigenaars en daarna natuurlijk buitengereden. Waldo gedroeg zich als een god in Frankrijk... lekker loom, heerlijk sukkelen in het zonnetje. Dat scheelde voor het andere paard dat mee was, want die was nog steeds opgefokt en gestresst maar met Waldo naast zich ging ie zich al ietsjes meer ontspannen. Zelfs een idioot die het leuk vond om luid toeterend even met 100 langs ons op te racen met de auto kon geen roet in het eten gooien... heerlijk ritje was dat zeg!

Toen nog even Wal gewassen (eindelijk eens de manen gewassen, hopelijk verdwijnt z'n roos nou) en toen mocht meneer nog aan de hand grazen in het zonnetje om op te drogen. Dat maakte het feit dat het baasje weer zo'n was/poets/knip neiging had niet erg, en hij hoefde nieteens de molen in om droog te stappen en kreeg nog wortels toe, dus hij is gruwelijk verwend.

Wat heerlijk zo dat zonnetje zeg. Voel me helemaal happy en voldaan. Mooi schoon paardje op stal, ook happy Lovers I LOVE SPRING Lachen

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:59

ik zou het niet weten Lachen moest de heledag werken ............ heb nog net heeeeel even mogen genieten van de ondergaande zon Huilen

wel blij dat jij wel genoten hebt hoor Knipoog

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:06

Ow heeeeerlijk ja!!
Ik heb mn hele stal leeggehaald, aangeveegd, gesopt en lekker vers stro erin!
Toen al mn tuigage schoongemaakt en ingevet, borstels gewassen, dekens uitgehangen, spinnen raggen, en Pompidou heerlijk gereden.

Ik heb echt een lekker dagje gehad!!!! Party!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:50

Heerlijk was het!!!!
Gisteren heeft ze erg hard gewerkt aan de longe, vandaag was een dagje relaxen, heerlijk naar buiten geweest, 2 uur lang heerlijk gestapt in het zonnetje, lekker lummelen aan een lang teugeltje! Geweldig genoten! En Gipsy ook, die was echt supervrolijk, was ook aan het genieten!
Daarna lekker uitgebreid gepoetst en gemasseerd, vond ze zalig!!! Lekker soezen in het zonnetje met zo'n bungelende onderlip Lovers
Daarna nog een lekkere bak slobber-de-luxe-a-la-Margreet en zij heeft ook weer een fijn dagje gehad!

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:54

Ja, idd heerlijk weertje!!
Lekker de paarden al optijd gereden en daarna lekker de wei in gedaan!
De paarden waren er ook blij mee geloof ik! Haha!
Het is alleen jammer dat er bij ons de wind altijd recht op de bak staat!
En die was nog vrij sterk vandaag! Ik ga geloof ik maar een windscherm bouwen ofzo.... Schijnheilig

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:36

Super vrolijk werdt ik vandaag zeker Haha! Het mooie weer natuurlijk heerlijk o wat heb ik dan zin in de zomer Knipoog . Ik ben maar vroeg naar mijn paardjes gegaan. Eerst lekker gepoetst en daarna lekker aan het longeren geslagen. Metel had ook zeker door dat het lekker was. Hij wilde het liefst met zijn koppie in lucht en keihard racen Boos! Knipoog . Maar na een tijdje weer heel braaf. Toen lekker gewandelt en toen hem lekker in de longeerring gegooit Lovers . Gauw het volgende paardje gezadelt en die lekker gereden. Daarna weer gewandelt en toen de boel op stal *LOL* . Morgen weer zo'n dag en dan ga ik een lekkere buitenrit maken, maar eerst een vermoeiende les Schijnheilig
Groetjes van Tamaar

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:42

Ja zo'n mooie dag doet je goed.Ziet alles in eens er weer zonniger uit *LOL*

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:27

Het was inderdaad superweer. Thuis lekker de ramen en deuren open, katten lekker in de tuin en op het balkonnetje. Daarna een heerlijke bosrit gemaakt met een stalgenote. Paity gedroeg zich werkelijk voorbeeldig Pling en ikzelf was helemaal in jubelstemming Party!! .

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 00:49

het was echt lekker weer vandaag
ik met queen ook lekker buiten wezen rijden
maarja mevrouw was weer behoorlijk fris en springerig maar op het einde liep ze toch wel een beetje ontspannen...
alleen mogen ze nog steeds de wei niet in Huilen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:06

Echt geweldig ja, wat is Lunteren toch mooi hè Lau????
Ik MOEST EN ZOU vanmiddag over de heide terugfietsen... Wat kan ik daarvan genieten zeg. Haha! Ik ben mooi naar stal gefietst, mijn vader op de kar gesleurd en ik te Harald gegaan om nog ff buiten te rijden in de zon. Tong uitsteken

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 01:12

Wheeeh en ik heb het mooie weer gemist... hele dag gewerkt Boos!

Ik wil ook weer lekker lange zonnige relaxte stapritjes maken... maar dat zal helaas wel ff duren voordat dat weer kan. Maar als ik jullie verhalen lees word ik jaloers.... Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 12:46

Het was inderdaad echt heerlijk! hopen dat het zo blijft, want nu heb ik helemaaaal geen zin meer in kou en regen Boos!

Ik heb gisteren eerst even wat in mijn kleine tuintje gewerkt, zo heerlijk in het zonnetje.
Alleen werd Isolda niet echt braver van de zon, ze sprong de wereld uit Verdrietig
En dat terwijl ik dressuur wilde oefenen, onze galopoefeningen zagen eruit als Professionele rodeosprongen!! Haha!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 13:06

net als velen van jullie had ik gisteren ook het voorjaar in m'n bol. stal extra goed schoongemaakt voerbak lekker schoon.Mijn kast op geruimd alle blubber van m'n laarsen afgeborteld.Onder tussen stond wodan heerlijk op het land te spelen. Rond half 5 haalde ik hem weer uit het land nog ff poetsen en ja hoor hij zweette helemaal van de warmte dus z'n haren lieten ook extra makkelijk los tijdens het poetsen.
En nu maar hopen dat het zulk lekker weer blijft

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 13:33

Gister was het echt heerlijk weer. Ik had helaas dienst, dus kon ik geen lange rit maken. Verder was het paardje dat bij die van mij in het land stond niet al te genieten. Ze moeten allebei op stal met poetsen anders breekt de kleine de tent af. Affijn, het halster zat er al snel om, maar mijn man moest al snel het touw losmaken, want het beest had geen zin: bokken en steigeren. Hij maar weer naar voren een zweep halen, ik erachter aan met het touw. Ik had haar al snel weer aan het touw en toen wou ze mij ook meppen, dus ik heb haar een rotschop verkocht. Touw nog eens om de neus gedraaid flink in de neus geknepen en toen naar voren. Toen wou ze wel. Mijn eigen paard kwam er heel braaf achteraan gelopen.
Het probleem is als ik mijn eigen paard het eerst pak, dat die kleine dan niet mee naar voren komt, en dan later uitbreek-pogingen doet, omdat ze dan a la minute ook op stal wil. Dat heeft al meer dan eens tot een kapotte omheining geleidt....

Vandaag gaan we maar niet heen, we zijn pas laat uit bed, en dus staan ze al weer in het land. Wel balen, want het is echt goed weer. Als het volgend weekend zulk weer is gaan we zeker een lange rit maken...

Verhips..... Marc is dan jarig, dus zondag kan ik dan ook niet rijden....bleh!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 13:47

Het was inderdaad heeeeeeeeeerlijk weer.
Ben gistermorgen naar de manege gegaan omdat Aldira meereed met Madeleine in de les en ik met Maaike (van de vis) afgesproken had.
Ik heb Sarah van Maaike teruggereden naar het land, echt heerlijk weer was het toen, echt genieten. Vooral omdat ik bijna nooit meer een relaxt buitenritje maak, dat mis ik wel hoor!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 13:50

Het was (en is nog steeds) inderdaad erg mooi weer. Nu kan alles tenminste weer een beetje opdrogen, vooral het weiland. Helaas zijn de voorspellingen alweer slecht Verdrietig
Cody, kom gerust nog eens vaker rijden! Kunnen we gezellig samen met Micks en Sarah naar buiten!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:15

Het droogt iddd flink af met dit weer. Ik heb weer in het land van de buren gereden. daar kun je nog een klein beete fatsoenlijk figuren rijden. Het duurde maar even eof Des stond daar te snuiven als een gek. Tsja, dat krijg je als je een paar maanden lang alleen maar een beetje buiten hebt hoeven te lopen, en nu weer aan het werk wordt gezet!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:56

Ik kan idd ook weer zonder laarzen door het weiland lopen, en heb vandaag ook heerlijk buiten gereden.....zo'n eindeloos stuk door het bos draven, heerlijk.
Mijn merrietje was ook geweldig relaxed, ik was helemaal verbaasd.
Dit weer mag nog wel even 'blijven' van mij!!