De heks van stal: DIANA

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 14:28

ingrid schreef:
nee ik ben blij dat er bij mij niemand anders staat
zo heb ik van niemand last


dat vind ik ook ik sta ook helemaal alleen en ik kan heerlijk mijn gang gaan maar als ik iets verkeerd doe dan zegt de stal eigenaar het wel en hij heeft nog vaak gelijk ook!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 15:05

wij hadden eerst een rare, enge vent op stal. die je ook allemaal brieven schreef als ie het ergens niet mee eens was. en toen hebben we hem een beetje weggepest Haha!

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:13

hie es leuk je te zien
wij toet en ik hebben niet gezegt dat ze slecht is
voor haar paard maar dat haar gedrag op stal niet in de haak is we hebben een echte super stal en we zijn ook geen bichen maar als iemand de sfeer weet te verpesten op wat voor manier dan ook dat is toch niet normaal Verward

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:12

ik heet DIANA,maar ben niet zo gek hoor!!!

Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 08:19

Ahhh op die fiets, maar supergoed is ze toch ook niet....Igedien rijdt ze niet meer en Melino rijdt ze 2x in de week.....kan toch niet goed zijn als je twee paarden hebt????

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 19:55

Ja ook zoiets!!! Het kind werkt niet, maar heeft wel twee paarden!!! Ik wil heel graag weten hoe ze dat doet, dan kan ik dat ook zo doen, maar als je het vraagt, zo van '' hoe betaal je dat toch allemaal?'' Dus gewoon netjes, dan krijg je een antwoord van : '' ja dat kan ik alllemaal zelf wel regelen, en mijn moeder is bla bla bla bla ........ Gaaaap .....
vatje?? Geen zinnig woord uit dan vrouwtje te krijgen.
Ik denk ook niet dat ze op internet zit hoor!!
en als dat wel zo is: '' Diana !! hier zijn wij, wij zijn het en je weet het he?? SJAKKAAAAAA en doe een leuk dansje!!''
bij deze
Gister heeft ze haar paarden geborsteld overigens, sinds de dag dat ik dit topic startte is dit dus de tweede keer geweest dat ik haar heb gezien op stal!!
'' Waarom is Mullino nou zo druk??'' DUH misschien omdat je er hoooguit twee keer per week op rijdt???
kijk dat is ook maar een gokje hoor!!
Gister ook weer zoiets als je de paarden binnen gaat zetten...... ik kon mezelf nog net inhouden, HAAR paard loopt een verkeerde stal in, maar ik kom er aan met HAAR andere paard, en ze staat gewoon toe te kijken hoe alles vast loopt, Smodzy (DIE NAAM!! Lips are sealed ) duft niet verder want ojee, mullino staat er, en wat doet die diane??? achter smods staan wapperen met haar handen!! jaja Verward
joehoe sssssst komop eruit joehoe!!
JEZUS.....

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:04

is de joehoe ook een nieuw dansje
goh wat ben ik lollig Sigaar

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:12

Owja dat ken ik.. nouja niet hetzelfde maar wel 'heksen' op stal. Schijnheilig

Ik heb een hekel aan roddelaars en mensen die denken dat ze alles weten maar dat niet doen. Zo ken ik iemand die vind dat je ipv longeren veel beter kan rijden. Vaak als ik longeer omdat ik weinig tijd heb dan begint ze te zeiken, dus dan zeg ik ja ik moet een beetje opschieten vandaag.. zei ze: 'Ja smoesjes!!!' ook toen ik een keer mn vorige pony 5 min. losgestapt had en ging draven was het fout volgens haar. In de winter ga ik sneller draven omdat ze het anders koud krijgen en dus frisser worden. Maar dat was heel erg slecht volgens haar, je moet, vooral in de winter, je pony minstens een kwartier/20 min. los stappen.. Lips are sealed

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-02 20:33

IRRITANT!!!!
mensen moeten zich er gewoon niet mee bemoeien, tenzij het echt fout gaat, maar ja in hun ogen gaat dat dus vaak al fout....

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-02 20:52

ik vind het niet leuk ze is zo lalullig