Buitenrit met IJslanders

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sooff

Buitenrit met IJslanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 16:19

Geen idee of het hier goed staat, anders moet het maar verplaatst.
-
Ik wil graag een keer in het weekend een buitenrit met IJslandse paarden maken, in de bossen of duinen, het maakt mij weinig uit. Wil gewoon graag een keer tolten (puntjes doen het niet), en ik ben heel erg benieuwd of het echt zo leuk is als iedereen altijd zegt. De vriendin van mijn vader wil ook graag mee, en we rijden allebei al jaren paard. Zij heeft al vaker op IJslandse paarden gereden, in IJsland zelf. Maar ik vroeg me af; weet iemand een manege in NL waar je een buitenrit kan maken op IJslanders? We hebben allebei geen ruiterbewijs, maar we hebben wel ervaring omdat we al lang paardrijden en al vaker buitenritten hebben gemaakt. Hopelijk weet iemand wat voor me.. Het liefste in de buurt van Den Haag of Amsterdam, als daar tenminste IJslandermaneges zijn Bloos

Idioteque

Re: Buitenrit met IJslanders

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 16:33

Hier vlak bij zit wel een ijslander stal die maken geloof ik ook wel buitenritten.... Toen ik er een paar jaar geleden nog reed iig. wel. Het is in Noord-Holland in de Beemster. www.fraspor.nl het is hier opzich wel mooi ofzo, maar geen duinen of bos...

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-05 19:43

Ik heb ze een mailtje gestuurd Haha! Nog meer mensen die iets weten?

Marsu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-05 21:02

kijk eens bij de links op www.icelandic-horses.com daar staan een heleboel bedrijven waarvan ook een aantal ritten organiseert.

vanillebaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:00

Stal Edda. Moet je wel bereid zijn om een weekendje op Vlieland door te brengen Knipoog

Myke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 11:18

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:52

Idd, lekker een weekendje naar Vlieland. Bij stal Edda rijdt je door het bos en duinen en over het strand. Daarnaast krijg goede uitleg over hoe het paard te laten tölten (gaat niet automatisch Knipoog ) en hebben ze leuke paarden. www.staledda.nl

Leeuwnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-05 14:54

www.besmanninckhoeve.nl

Niet in de buurt van duinen en zee, maar een schitterende omgeving (drents friese woud) met superpaarden! En leuke mensen!