Manege de Nieuwe Heuvel in Lunteren??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Manege de Nieuwe Heuvel in Lunteren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 11:32

Hallo iedereen!

Ik wil even weten wie er hier allemaal rijd op een manege in Lunteren, want daar staat Gangster (een shetlander die vroeger bij mij op de manege stond). En ik wil natuurlijk wel even weten hoe het met hem gaat!

xxxSanne


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 17:20

Ik rijd er wel, maar niet meer op de manege. Ik zal het eens aan mijn stalgenootje vragen, zij werkt daar okee?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 19:10

de vriendin van mn broer werkt daar, die weet t vast wel. maar ik denk dat Jurga haar eerder spreekt. anders kan ik t wel vragen hoor maar dat wordt pas woensdag

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:21

Hihi, ik weet niet wanneer ik Kim weer spreek, ik zie wel. Vast eerder dan woensdag I guess. Maar het is de vraag of hij nog hetzelfde heet.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-02 17:30

Thanx! Haha!

Hij komt uit Zoetermeer (als Gangster bij jullie staat dan...) en ik had daar gehoord dat ie naar Lunteren verkocht was dus ik dacht, dan probeer ik het zo effe! Gangster is een ruintje, jong (k weet nie precies hoe oud, maar nog wel jong) en hij heeft een hele donkere kleur. Maar alvast bedankt iig!

xxxSanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carin0903, Donnatella, Esperanza, JPitty, Mark0919, Vagabondo en 36 bezoekers