Binnen korte tijd 2 halstertouwen spoorloos verdwenen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Binnen korte tijd 2 halstertouwen spoorloos verdwenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 18:56

De tweede week van de kerstvakantie was ineens mijn hengsten ketting verdwenen. Heel vreemd en de eigenaren van de stal waren net op vakantie. Samen met nog twee stalgenoorjes de hele stal op zijn kop gezet, maar nergens was de hengstenketting. Ook bij de wei was niets te vinden. Heel Laiser's wei doorzocht maar geen ketting.
Laiser had inmiddels een tijdelijk touw gekregen, en dat was vorige week ook ineens spoorloos verdwenen, terwijl Laiser in de wei stond. (De touwen liggen altijd bij de wei, zodat de paarden dan meteen meegenomen kunnen worden.) De staleigenaresse heel de wei van Laiser doorzocht, ik ook nog een keer, bij de andere weides gekeken, maar niets hoor.
Ik begon het al wel heel vreemd te vinden omdat het nu 2 keer gebeurd was in korte tijd en alleen bij Laiser. Verward
Kom ik gisteren op stal, hangen de twee halstertouwen ineens weer voor Laiser's stal. Verward
Wat bleek nu ze lagen helemaal achter in de wei, van het paard wat naast Laiser staat een 2,5-3 jarige merrie. Ze had ze verzameld in het uiterste hoekje van haar wei.
Doordat een meisje op haar pony in alle weides aan het zoeken was, kwam ze erachter. Ik ben wel blij dat ik de touwen nu terug heb. En we weten nu wie de dader Schijnheilig is.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:29

Hihi, wat zei je: ga maar munten verzamelen?
Brengt misschien nog wat op...
Tja das inderdaad raar ineens twee halstertouwen weg, maar wel fijn dat ze nu weer terug zijn!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 21:30

Het lijkt erop dat een paard ermee aan de slinger is geweest... ja je weet het niet... om gezellig met jouw lijnen te spelen.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-02 14:38

Sibold schreef:
Het lijkt erop dat een paard ermee aan de slinger is geweest... ja je weet het niet... om gezellig met jouw lijnen te spelen.

Misschien zag ze de lijnen niet als mijn lijnen, maar die van die knappe bink naast haar in de wei Cool Cool Cool
hihi