Levi is verhuisd!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Levi is verhuisd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 17:44

Deze middag hebben we Levi verhuisd. Ik was het zat op die stal, er gebeurden allemaal dingen waar ik het niet mee eens was en Levi had het er ook niet naar zijn zin. Vanmorgen was ik op van de zenuwen hihi, ik had namelijk nog niets tegen de staleigenaar gezegd. (Omdat het een rare man is, die ik niet vertrouw. Anders had ik het al wel gezegd, zo associaal ben ik normaal niet.)

We gingen er met zijn zessen heen haha, mijn vriendin, haar vriend, mijn ouders, mijn zus en ik Haha!
Ik de stal schoongemaakt, de rest was Levi aan het vertroetelen Lovers Eindelijk waren we klaar voor vertrek, dus ik met mijn moeder naar de staleigenaar om te zeggen dat ik de stal opzei...het enige wat ie zei was: " Neem je je paard nu meteen mee dan?" Ik zo: "Ja." Hij: "Oke is goed."

Verder helemaal niets haha, goh hoe zou dat nou komen Schijnheilig Haha!

Met het lopen naar de manege was Levi vandaag sneller dan vorige week, hij had deze keer een beetje haast, maar afgezien van een paar kopstoten Koe bleef hij erg braaf Lovers

Eenmaal op de manege, hebben wij hem eerst even op stal gezet, eten en drinken gegeven en toen zelf ook wat gaan drinken. Daarna hebben wij hem nog los gezet in de bak. Hij bleef maar hinniken haha...

Toen nog een wormenspuit gegeven, die nam hij braaf, geen enkele drubbel gemorst Cool

Daarna nog even knuffelen en maar op stal gezet en nu zit ik hier mijn verslagje te typen haha, ik ben zo blij dat hij nu op de manege staat Lachen
Maandag heeft Jan (de manege eigenaar heet ook Jan, lekker verwarrend Haha! ) een leeftijdsgenootje voor Levi en gaan ze samen de wei op! Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 18:12

hopelijk ga je het hier veel meer naar je zin hebben!
Vast wel!!
Veel pezier daaro!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 19:02

Gelukkig maar dat je kon verhuizen en dat het goed is gegaan.
Hoe gaat het nu verder met Shadow?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:24

pfff als je dat eerder had gedaan he hihi.
maar waarom heb je 'm niet meteen daar neer gezet? staat ie nu bij bassie of dat niet en mag je wel met shadow blijven rijden?

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 20:41

Nimber schreef:
pfff als je dat eerder had gedaan he hihi.
maar waarom heb je 'm niet meteen daar neer gezet? staat ie nu bij bassie of dat niet en mag je wel met shadow blijven rijden?


Dat kon niet eerder, want Jan had geen ruimte, de manege staat helemaal vol...pas toen ik over weiland begon zei hij dat het wel kon, omdat hij nog weiland had wat niet werd gebruikt.

Ehm Shadow moet ik helaas vaarwel zeggen...ik heb ruzie met Iris (eigenaresse) waarom laat ik even in het midden, dat ga ik niet allemaal op een forum zetten...in ieder geval kom ik daar zoiezo al niet meer op het terrein dus kan dat allemaal helaas wel vergeten. Verdrietig

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 21:43

hee ien blij dat alles goed is gegaan met de verhuizing.

ik kom snel weer ff kijken bij je levi monster!!
en ?? wat vond iedereen van de manege van hem?? Kwijl zeker he Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 22:33

Lekker dat je Levi ergens neer kan zetten waar het goed voelt. Hoef je hem niet meer van de straat te plukken als hij weer eens over de bakrand heen springt Haha! Fijn voor jou en Levi!
Wel zonde van Shadow maar je zult er wel een goede reden voor hebben, gelukkig heb je nu ook je eigen waar je lekker je tijd in kunt stoppen.
Succes!

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:24

Op de manege vinden allemaal superleuk haha Haha!
Ze vinden hem zo'n lief koppie hebben en hij knuffeld met iedereen hihi Lovers