Vandaag in Amsterdam geweest....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Vandaag in Amsterdam geweest....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 16:36

ik moest vandaag om 7 uur opstaan om dan om half 8 in Amsterdam te staan, voor ons koninklijke echtpaar, het was allemaal heel gezellig, maar je stond echt heel dicht op elkaar, ik stond wel mooi op de derde rij!
ik heb mandela en prins charles, maurits en marilene gezien, Haha! allemaal hele bekende gezichten maar voor diegene waar ik voor kwam zag ik niet, Boos! anders moest ik nog wel een uur staan en dat hielden mijn voetjes niet, maar ik moet zeggen het was de moeite waard om even de stemming in amsterdam te mogen proeven!!!!
liefs rianne


Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 17:06

JOEPIEEEEE Party!! AHUM
sorry maar ik snap niet dat mensen dat leuk vinden? Verward
Je ken net zo goed lui op de bank zitten dan zie je ze toch ook? Verward Knipoog

Charmotte 4-ever!!!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 17:08

het was gewoon voor de gein, niet dat ik er helemaal om stond te juichen, maar het was gewoon voor de lol, ook even gek doen AHUM

Charmotte

Berichten: 4245
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 17:14

hihi ja de mensen moeten het zelf weten hoor, ik vind het onzin, maar wie ben ik...

Charmotte 4-ever!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Dayna, Euridicey, joyceberends, knockout1, massiemas, monsera, Plop1997, Renkle, sofieiets, sterregoud, Sting, Tieme, Tyke, xRoossie95 en 142 bezoekers