Pablo weer kreupel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Pablo weer kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 13:25

Vanochtend kwam ik op stal. Ik vond dat Pablo er een beetje vreemd bij stond. En ja hoor, ik haal hem uit zijn boks en weer keikreupel. GVD.
Op zijn rechterkogel rechtsvoor zit een plek die dik is (vocht oid) en daar is het ook warm. Ik heb het maar flink gekoeld en ga het straks maar nog wat meer koelen.
Hij is heel fris maar viel een paar keer bijna om toen ik naar de spuitplaats liep omdat hij niet op rechts wilde gaan staan.
Gisteren heb ik nog heel hard met hem getraind. Ik weet niet of hij daar nou weer kreupel van is. Ik heb geen gekke dingen gedaan maar hem wel flink aan het werk gezet maar dat mocht ook weer. Ik hem hem een kwartier uit getapt en na afloop zijn ben afgesponst, die waren koel en dun. Misschien heeft hij wel weer wat stoms gedaan in zijn boks.
Ik kijk het weekend nog aan en als het maandag nog niet minder is bel ik de DA maar weer, die moet waarschijnlijk toch komen want het paard van Iris heeft sinds donderdag precies hetzelfde.
Ik baal er echt van maar ja ik wacht wel weer af hoe het gaat.
Laatst had de DA nog even gekeken en geconstateerd dat Pablo echt totaal niet kreupel meer was maar ja dat hefet dus maar 4 weken mogen duren.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 13:53

Lastig zeg..

Misschien moet je eens een kreupelheidsonderzoek doen bij een kliniek zoals Bodegraven?

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 19:17

Pfff... wat fustrerend zeg! Nou ja, veel sterkte maar weer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 15:55

Het valt gelukkig denk ik wel mee. Vandaag stond hij alweer veel meer op rechts en toen ik hem even liet stappen zag je bijna niks meer. Het been is ook amper dik en bijna niet warm. Vandaag nog een paar keer koelen en dan zal het met een paar daagjes wel weer over zijn. Gelukkig maar.
Ik denk dat hij gewoon iets stoms heeft gedaan in zijn boks.