Startlijsten *zucht*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Startlijsten *zucht*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 20:22

pfff ik start niet zo vaak bij andere verenigingen maar als ik het doe is het wel raak hoor.
Morgen start ik 1 proefje bij de rijvereniging waar ik sinds 2 weken lid van ben.
vanavond begint de B morgen is de L t/m Z.
De startlijsten zijn nog steeds niet binnen.
Morgen komt hier altijd tegen 2 uur de post wat als ik 's morgens moet starten??? Bij toeval mijn startijd achterhaald op internet stond op hun website maar de mensen zonder internet dan?

Zondag start ik wel 2 proeven in Arnhem.
Ik heb vaker op die locatie gestart maar niet eerder bij die rijvereniging.
vandaag weer geen startlijst dus toch maar even bellen na een lang gedoe eindelijk de juiste persoon te pakken. nee mevrouw u staat niet op de startlijst..??????/
WAT?? moest ie weer na vragen ja uiteindelijk stond ik dan op de lijst.
Goed en anouk hoe laat moest die en een zoeken joh! tot 3 keer toe de klasse en de naam zoeken maar geen anouk op de lijsten.
Ik begon een tikkie geirriteerd te worden want ik had ons samen telefonisch opgegeven en we hadden dezelfde dag alles opgestuurd.
maar nee ze stond niet op die startlijst.
weer navragen maar anouk was onbekend dus einde verhaal.
Goed ik een beetje gebluft en gezegd dat ze in 1 brief erheen gestuurd waren dus als ik erin stond zij er ook in moest staan.
weer zoeken en weer na vragen en toen eindelijk hadden ze een starttijd voor haar.. geen idee of ze er toch wel op stond of dat ze haar er tussen gezet hebben maar wat een gedoe en een gezeur zeg
zou het zo moeilijk zijn om alles een beetje optijd op te sturen?

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:36

Bij ons in de buurt worden nooit startlijsten verstuurd en moet je altijd zelf bellen naar het secretariaat van de desbetreffende vereniging. Bij de ene is dat op dinsdag, de andere op donderdag en weer anderen op vrijdag. Als je zondag moet starten vind ik dat nogal laat, als er mensen mee gaan moet je die ook nog bellen om je starttijd door te geven. Dus heel wat gebel bij ons.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-02 20:41

meen je dat? oooh ik dacht dat iedere vereniging startlijsten verstuurde haha dat wist ik niet! maar hoe kom je daar achter dan? hier is het gebruikelijk dat er boekjes verstuurd worden maar dit zijn beide verenigingen waar ik nooit gestart heb.. dat zou een hoop verklaren...

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:22

Ik heb het wedstrijdsecretariaat van een KNF vereniging gedaan. Dus mensen van de eigen vereniging opgeven voor wedstrijden. En dan kreeg ik de startlijsten opgestuurd. De leden konden mij op 2 avonden in de week bellen voor de starttijd.

Ik weet niet of het nog steeds op deze manier geregeld is (is al weer een paar jaar geleden), maar het werkte wel goed.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:33

Bij het grote concours in Schoorl krijg je bij ons een lijstje thuisgestuurd met de starttijden van de leden van je vereniging, maar dat is de enige ( is KNF). Bij het bv. Waarland ( NBVR) kan ik alleen bellen, vanaf vrijdagavond. Ik geef zelf op, hoewel ik bij KNF ben aangesloten ( was), maar ik heb nooit gehoord dat het secretariaat startlijsten kreeg. Vroeger inderdaad wel, maar tegenwoordig... Misschien komt dat omdat er veel wijzigingen in secretariaten zijn en omdat het steeds duurder wordt om startlijsten en boekjes te versturen, vroeger deden een paar verenigingen met een behoorlijk aantal leden mee, weinig te versturen dus, tegenwoordig starten mensen vaak verder weg en als enigie van een vereniging bv. Dan wordt het versturen een kostbare zaak. Ik bel nu altijd, vaak staan bij ons bij de vraagprogramma's de tijden dat je kan bellen, maar meestal bel ik n.a.v. de lijst in P&S, dan heb ik geen vraagprogramma gezien. Dat is dan dus twee telefoontjes per wedstrijd, als je ze metteen te pakken krijgt. Bij de vraagprogramma's van KNF staat vaak ook bij dat je alleen via je eigen wedstrijdsecretariaat kan opgeven, maar als ik belde heb ik daar nog nooit problemen mee gehad als ik het zelf opstuurde.

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 14:41

Idd Kim, bij ons in de buurt is het heel normaal dat je belt voor je starttijden.
Als je een aan jezelf geadresseerde en gefrankeerde envelop erbij doet krijg je meestal wel een startlijst toegestuurd, maar zelfs ook niet altijd omdat ze vrij laat zijn met het vrijgeven van de definitieve startlijst.

Met KNF verenigingen heb ik over het algemeen iets betere ervaringen, die geven vaak wel programmaboekjes en hebben de startlijsten ook eerder klaar.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 18:45

26 januari had ik een wedstrijd bij een (oude) KNF vereninging. Ik kreeg netjes een week van tevoren een boekje met starttijden e.d. Echt goed georganiseerd. Mijn vereniging zet de lijst altijd de vrijdag vantevoren op Internet en je kan bellen geloof ik, maar ik kijk altijd op Internet, of ik kijk op de lijst in de stallen als ik toevallig op de club ben.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:20

wij moeten gewoon bellen.. veel handiger als dat je op de post moet wachten!! dat komt of te laat of komt gewoon helemaal niet (net de ns!) hahah Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-02 20:21

ja de NBVR wedstrijden waar ik gestart heb stuurde het altijd op dit was voorheen KNF (sturen ze dus niet in deze buurt en morgen voorheen npc sturen ze ook niet) wist ik dus helemaal niets van en ik maar denken dat het normaal was dat ze boekjes versturen haha

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:50

En bij ons gaat het weer anders: de startlijsten gaan naar het secretariaat van de vereniging en je belt dus de secretaris van je eigen club voor de tijden. Als ze er niet zijn of er zijn andere problemen, lost zij dat meestal op, ze kent veel mensen in 'dat circuit' en kan dus bijv. meer gedaan krijgen als je er eens niet opstaat oid.
Ik dacht dat dat overal zo ging..... Haha! gaat bijna nooit mis. Wedstrijden waar heel veel mensen starten, die hangen ze zelfs nog weleens in de manege, en de wedstrijden van onze eigen club (twee per jaar) staan altijd op internet.