Isolda eet auto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 13:02

Isolda is begonnen met auto's eten. Hier en daar proeft ze even. Ze heeft er nu 3 gehad, waaronder de auto van mijn vriendlief! Ik had hem nog zo gewaarschuwd, zet je auto n iet te dicht bij!! Helaas, een aantal fikse krassen op de moterkap.
Ook 2 andere mensen moesten eraan geloven!
Tsja, waar Isolda nu staat wordt vaak geparkeerd, tot grote ergernis van mij, het is niet een parkeerplaats, het is onze tuin!!!
Nu zetten mensen hun auto's daar ook neer en kan Isolda er net bij met haar neus.
Mooi klote, we zullen binnenkort wel meer mensen krijgen die een beetje pissig zijn....

Wat denken jullie zou dat allemaal gedekt worden door onze verzekering?? Ik ben bang van niet....


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:03

hallo, ze zien toch dat er een paard staat?
Waren ook eens mensen die hadden hun fiets bij ons tegen de hek van de wei geparkeerd, tja, toen heeft hon dus 2 banden lek gebeten.
En die mensen schelden op mij, ja dahag, je ziet toch dat er een paard staat?>

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 13:07

al het jullie tuin is mogen die mensen hun auto daar toch niet eens neerzetten, hang er een bordje op ofzo. Dan kunnen ze je niks meer maken.
succes

:evaw:

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 14:46

d
Laatst bijgewerkt door janna op 03-02-22 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

-

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:41

Bordje;

Prive terrein, betreden op eigen risico, we nemen geen aansprakelijkheid voor enige diefstal, schade of verlies..... Party!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-01 19:48

*LOL* *LOL* *LOL* Isolda ijzertekort??? Misschien moet je ff wat supplementen halen...gniffel gniffel...sorry Jantina...maar eh, lijkt mij toch dat die mensen hun auto daar op eigen risico neerzetten, tis immers geen parkeerplaats! Maar hang inderdaad maar een bordje op zoals Janna zei ofzo...Hier parkeren op eigen risico...paard knabbelt graag aan auto's om haar tandjes mooi te houden... Verward Maar ik hoop in ieder geval dat je geen zeikerds aan de deur krijgt Jantina!!!

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-01 10:20

Hi Hi, doet mij denken aan een jaarling die vroeger naast de manege stond. Vroeger had je van die eendjes met zo'n "stoffen" dak dat je open kon klappen. *LOL* Had iemand zo'n autootje geparkeerd naast het weiland waar Madrigal ( en Crocus, later mijn eerste paard Pling ) stond. Interessant zo'n auto dus. Levensgroot weiland, maar nee, auto was interessanter dan gras.... Dus, eerst maar eens de ruitenwissers uittesten }> , hé dat krijg je eraf, dat is leuk... Vervolgens is hij aan het dak gaan knagen, een heel gat erin van wel 30 cm. doorsnede. }> }> Die mensen waren geloof ik niet zo blij, maar Madrigal had zich super vermaakt!
Die mensen bij jou zullen hun auto toch maar ergens anders moeten parkeren lijkt me.
Groetjes van Jet.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: reina en 133 bezoekers