Vandaag voor het eerst op de merrie gereden.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Vandaag voor het eerst op de merrie gereden.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-02 23:15

Ik kan geen woord meer uitbrengen maar het is een toppertje. Vandaag toen ik op stal kwam eerst lekker uitgebreid Metel gepoetst en gereden Lovers . Metel eerst wat stijfjes maar toen hij los was ging het super. Hij heeft daarna nog lekker los gestaan met Shanna (merrie van Roel hier op Bokt) Toen was het inmiddels donker geworden en toen lekker die 2 apen op stal gezet. Vlak daarna kwam de staleigenaresse de paarden voeren. Ze kwam met de vraag of ik de merrie wilde rijden vanavond ( ze wilde de eerste keer erbij zijn voor het geval dat) ik heb toen ja gezegt Clown. Eerst lekker gepoets en op mijn gemakje opgezadelt. Ze was al veel en veel rustiger dan gister Haha! . De eigenaresse heeft haar eerst ffies gelongeert maar ook geen stap verkeerd. Toen naar de bak en ik erop. Wel aan de longeerlijn en lekker op de grote volte wat rond gestapt. Toen in stap de bak een keertje rond. Ook heel braaf. Toen eens een keertje gedraaft ze is heel erg alert op je been en een klein duwtje is al voldoende. Ze stuifde weg en toen maar rustig terug te nomen. Verder een heel braaf paardje. Ze heeft geen stap verkeerd gezet. Na ongeveer een half uurtje uitgestapt en op stal gezet. Snel mijn paardjes zemelen gevoerd en nog een borstel over Ilse. Kortom weer een geslaagde dag en zaterdag weer met haar rijden.

Groetjes van Tamaar


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:18

Wat leuk zeg!!
Veel plezier en succes met haar hoor! Knipoog

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 09:26

wt tof dat het zo'n leuk paardje is!! Pling

Heel veel plezier met haar!

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, JorineV en 136 bezoekers