Zachte heelmeesters......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Zachte heelmeesters......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 14:01

Ja we kennen allemaal het gezegde en ik heb het gisteren weer eens van dichtbij meegemaakt. Een vrouw (muts) heeft een 4-jarige merrie gekocht aardig beestje maar kan nog niet superveel. Muts wil alles met de zachte hand alleen maar 'paard'vriendelijk. Het was me al opgevallen dat haar paardje zo nu en dan een keer zijn achterbeen optilt als iets haar niet aanstaat, ze wil niet 'om' gaan oid. Dus gisteren weer bingo en ik zeg tegen haar dat ze dat niet moet pikken en een keer goed op haar donder moet geven. Dus ze geeft haar een schop en bingo ze kreeg een flinke terug. Als het de mijne was geweest...... Maar goed ze deed dus niks komt naderhand tegen mijn moeder vertellen dat ze helemaal nog niet haar been had opgetild en ach ze had ook wel ooit gebeten dat was ook over gegaan dus dit zal wel hetzelfde zijn. Hoe stom kan je zijn!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 14:07

Ze zal het aan den lijven ondervinden, want dit gaat uit de hand lopen, dat snap je wel. Dit paard wordt straks wat mannen betitelen als "vrouwenpaard". Alleen voel ik me dan wel te kort gedaan, en met mij vele anderen. Want ik heb zelf hele fijne paarden.

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 18:51

hai,
ik houd ook van rijden met een zachte hand, maar als ze vervelt is dan moeten ze ook wel eens aangepakt worden..
vraag eventuel of jij het paard eens mag "rijden''
succes!!