Verzorgers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:04

chrico schreef:

De derde: Sabrina. Ik mag mijn handen dichtknijpen met haar want zij is gek op maffe paarden. Daar waar een ander de moed opgeeft gaat zij door. Hellaas is zij er vorige week op een vervelende manier afgevallen en is zij nu voor even uit de running. Toch komt zij naar stal om te knuffen en een appel te brengen.
Ik mag dus absoluut niet klagen over mijn verzorgsters en ben super blij dat ze er zijn voor mijn pony`s/paard.




Huilen Verdrietig Huilen

Je vergeet de stand-in van Sabrina!
Hij is ook gek op maffe paarden hoor!!! En hij gaat zo vaak mogelijk komen tot Sabrina weer kan. En mischien als ze weer wel kan ook af en toe nog eens als dat mag...
Vandaag heb ik haar trouwens gesproken, ze was ook op de stal.



Frank

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!


Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 12:06

ik ben zelfs ook een verzorger, maar ik hoor maar weinig negatieve reactie!

En ik doe gewoon alles mesten, poesten, rijden en alles wat erbij komt!
Ik hoor niemand klagen dus het gaat blijkbaar prima!

Meeste mensen zijn vaak blij dat ze een verzorgster hebben omdat het vaak moeilijk is om iedere dag iets met je paard te doen en dat kan dan wel Haha!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:24

Ze bestaan wel, maar het is moeilijk om een echte goeie te vinden! Lachen Ik was zelf eerst ook een verzorster, en deed alles met Ilonka en verzorgde haar alsof het mijn eigen paardje was. Natuurlijk bestaan er ook hele luie verzorgers, waar het alleen om het rijden gaat en een klusje teveel moeite is.. Verdrietig

Wilma

Berichten: 1119
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Barneveld

tsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:59

ik zoek ook nog een verzorgpaard,en ben echt niet te lui om te werken, k vind stallen uitmesten helemaal geen erruge klus, op zaterdag werk ik dan ook op een manege, mag k er gratis voor rijden, en das dus heel soms inclusief spinnewebben weghalen, ramen schoonmaken, en meestal help ik wel iemand met uitmesten.
tuurlijk, rijden is mooi meegenomen, maar je moet er dan wel wat voor doen!

Ziggy

Berichten: 279
Geregistreerd: 14-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 02:14

ik ben zelf een verzorgster/bijrijdster en ik krijg alleen maar lof van de eigenaresse van Nena, maar ik ga dan ook altijd, weer of geen weer. Het is een enkel keertje voorgekomen dat we niet konden rijden, vanwege een bevroren bak rond oud en nieuw en toen konden we ook de polder niet in vanwege eventueel vuurwerk. Ik heb haar toen helemaal gepoetst, ik heb haar lekker laten grazen en we hebben geknuffeld. Ik hoef nooit te mesten, omdat de eigenaars van de stal dat liever zelf doen, maar als ik dat wel moest doen, zou je mij niet horen klagen. Privé gaan de eigenaresse van Nena en ik ook goed met elkaar om en we zijn allebei hartstikke blij met elkaar, dus zo kan het ook.


gr. Ziggy

gatelover

Berichten: 126
Geregistreerd: 05-12-01
Woonplaats: H.I. Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 08:57

Hoi hoi,

Ik heb nu zelf ook sinds kort een verzorgpony, Gate Lachen das echt een schatje. Het is een shetje dus ik kan en mag haar niet intensief rijden, soms even hobbelen maar meer niet. Ik doe verder gewoon alles, ook als het stormt of onweert of wattan ook! Bloos Ik longeer haar vaak of ga met r naar buiten om te wandelen. Ik doe ook het uitmesten elke keer dat ik kom (2 keer per week, soms 3).
Zo kan een paard of pony verzorgen toch ook hartstikke leuk zijn?
Party!!

Gatejuhh is Tha SweeTesT Pling
Mila is mijn LieBling Tong uitsteken hihi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Moonlight17, sterregoud, tienus63 en 39 bezoekers