lekker uitwaaien in het bos

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

lekker uitwaaien in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 08:30

Gisteren de storm getrotseerd en een heerlijke bosrit gemaakt. Met zulk weer heb je echt het hele bos voor jezelf alleen. 1 enkele fanatieke hondeneigenaar daargelaten maar in ieder geval geen hordes loslopende blafbeesten Haha! . Bij ons op stal staan vooral goedweer rijders die dan ook lekker koffie blijven drinken als het oiok maar een beetje druppelt of waait. Ik ben zelf geen hoosbuien aanbidder maar een beetje slecht weer houdt mij niet binnen. Gelijk ook maar even wat "enge dingen" meegenomen op m'n ritje die vreemd genoeg niet eng zijn als je baasje je met je neus ervoor zet Knipoog . Ben benieuwd of er vanmiddag nog mensen mee het bos in willen en of het nog zo hard waait.

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 09:04

Toch wel genieten he! Ik ben zaterdag ook naar het bos geweest in de regen! Tamara was mee met een paraplu en als ik daar onder ging rijden ging Dennis net zo lopen dat IK een nat hoofd kreeg en dat de zijne droog bleef!!!!!!!! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!
En ook onwijs hard over een dun bospaadje galoperen en niets zien omdat je bril helemaal nat is! En gewoon zeker weten dat je veilig aankom waar jij wil. Heerlijk!!!!!