Mijn vriend is weer aan het rijden geslagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Mijn vriend is weer aan het rijden geslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 16:54

Gisteren vroeg mijn vriend of hij even op de ruin mocht rijden. Duh... het is zijn paard! Maar hij wil gewoon niet in de weg staan van de training en geeft me ook alle ruimte. Hij heeft het paard bijna 2 jaar geleden gekocht als 3-jarige omdat hij zo lief en rustig was. Nu blijkt hij het tegenovergestelde te zijn van wat hij toen was, maar in positieve zin! Het is niet het makkelijkste paard om te rijden maar wel een hele eerlijke als jij ook eerlijk bent. Zo is hij wel een keer aan de kletter gegaan met een vriendin van mij die wekelijks op de manege lest maar even vergat dat je bij mijn knollies niet hoeft te schoppen om ze te laten aandraven. Gelukkig is het allemaal goed gegaan en op mijn stem stond hij al snel weer stil. Maar je begrijpt dus dat mijn vriend al helemaal zoiets had van: ik dacht het niet! Maar door de overtuigingskracht van mijzelf Schijnheilig en van mijn instructrice is hij uit zichzelf weer begonnen en het ging super. Hij heeft een natuurlijk gevoel voor ritme wat er voor zorgt dat hij het paard niet belemmerd in zijn bewegingen. Hij heeft 20min gereden maar hij wil nu elke week om zijn rijden op niveau te krijgen voor de zomer zodat we samen in de bossen kunnen gaan rijden.
Geweldige vent heb ik he? Als hij maar niet beter wordt dan ik Haha!

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:01

Onwijs cool! Lachen

Maar hij heeft al een eigen paardje Verward Lachen

Mijn vriend heeft 3 jaar paardgereden, hij was zelfs een keer de held van de manege toen hij bleef zitten toen de desbetreffende pony besloot dat ie wel even over het hek kon springen, de opschepper Tong uitsteken

Maar vriendjes die ook kunnen paardrijden zijn maar dun gezaaid Lachen
Dus wees er maar zuinig op en wens hem veel zukses met zijn aanstormende paardrij carriere Knipoog

Voice

Berichten: 919
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Het leukste dorp van Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:01

Hoi,

Ik ben ook gezegend met zo'n paardrijdend vriendje. En wat ook niet onbelangrijk is, met een pony die dat gewoon allemaal prima vindt, zo'n hobbelend mens op zijn rug. Nu nog even een paar jaartjes wachten tot dat mijn andere paardje er aan toe is bereden te worden en dan gaan hopelijk ook wij samen de bossen in!