ijdel

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

deejee

ijdel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 16:26

hallo

Ik heb een probleem met mijn pony deejee, laatst zijn er in onze buitenbak spiegels geplaatst.
maar nu kan ik daar niet meer langs rijden zonder dat me pony naar zichzelf gaat zitten kijken.
Soms gaat die ook uit de stap draf of galop stil staan voor de spiegel. ik krijg hem er dan wel weet vandaan maar het is toch zwaar irritant.
Neemt hij me nu in de maling of vind hij de spiegels echt intresant, ik moet hierbij wel zeggen dat de eerste keer dat hij dit deed ik heel erg moest lachen en hem best lang voor de spiegels heb laten staan.
dat was ook heel dom van me.

heb iemand een tip voor me want ze willen de spiegels natuurlijk ook niet weg halen.

groetjes nathalie en lik van ijdele deejee
:P:)

Cleo_

Re: ijdel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 20:48

gewoon oefenen tot hij het niet intersant meer vind.. dat deed mijn pony eerder ook en dat was het van huh.. jou heb ik vaker gezien.
probeer gewoon weer verder te rijden

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-05 11:30

hem goed bezig houden dan heeft hij geen tijd op te kijken. die van mij vond het ook heel interessant. Nu doet hij het alleen nog bij het afzadelen. Die mafkees hinnikt dan zelfs naar zn spiegel beeld :p.

Zillahx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 18:24

haha wel grappig, ik ben het met de rest eens, gewoon goed bezig houden, misschien iets strenger zijn als ie het weer doet.

Roelke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 11:17

Haha mijn bijrijdhaf doet dat ook.. Vooral tijdens het in- en uitstappen kijkt ze af en toe snel even naar zichzelf in de spiegel. Haha! Als we lekker aan het werk zijn doet ze het ook niet meer.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie