Evenement PTC+ Holistische kijk op paarden

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

HeleenB

Evenement PTC+ Holistische kijk op paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 13:07

Zaterdag 14 mei organiseert PTC+ te Barneveld een evenement over de holistische kijk op paarden! Het evenement zal beginnen om half 10 in de morgen en eindigen om omstreeks half 4 's middags.

In de ochtend zijn er verschillende professionele sprekers die onder andere vertellen over Equine Shiatsu (Tista Cramer), Natuurgeneeswijzen in het algemeen (Margriet Cremers-Dudok van Heel), Acupunctuur (Charlotte Willekens) en Homeopathie (School voor Homeopathie Paarden). In de middag zijn er een tweetal praktijkvoorbeelden en krijgt de bezoeker de kans om verschillende stands te bezoeken om informatie te krijgen van de diverse sprekers en hun instellingen.

De kosten voor deze dag zijn € 12,50 en voor studenten € 10,00 (op vertoon van studentenkaart).

Voor meer informatie over deze en andere evenementen en aanmelden kunt u terecht bij:

Heleen Busscher heleenbusscher@hotmail.com of tel: 06-43563619
Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en een routebeschrijving naar het paardencentrum van PTC+ te Barneveld.

Graag tot ziens op zaterdag 14 mei!

Bets

Re: Evenement PTC+ Holistische kijk op paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 14:08

Klinkt erg interessant!!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 15:52

Bij praktijkvoorbeelden, waar moet ik dan aan denken? Een een rijpaard waarbij op holistische wijze wordt les gegeven. Of een probleempaard die dmv. accupunctuur of iets behandeld wordt?

HeleenB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 16:19

De praktijkvoorbeelden zullen bestaan uit een voorbeeldpaard waarop Shiastu wordt toegepast en een paard die een proefconsult ondervindt over algemene natuurgeneeswijzen. Hopelijk heb ik hierbij je vraag beantwoord! mocht dat niet zo zijn of heb je nog meer vragen kun je me altijd mailen op: heleenbusscher@hotmail.com

Groetjes Heleen

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 22:06

Interessant!

Ik zal het doorgeven voor diegene die interesse hebben..

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 11:52

Mooi niet tot ziens Boos! Ik zit dat weekend aan de andere kant van de sloot. Verdorie, waarom doet iedereen altijd die dingen op hetzelfde weekend......

kennis is ééndimensionaal, kunde is tweedimensionaal, inzicht is driedimensionaal, ervaring is vierdimensionaal.....
Leuke dingen doen met je paard? www.nvvr.info

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-05 22:07

He dat klinkt leuk, is het de bedoeling dat je je van te voren aanmeld ofzo? of kun je zaterdag als bezoeker gewoon komen?

"when we want solutions with horses it seems odd that we often walk away from our horses to seek answers from people"

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 10:45

Helaas kan ik niet komen Verdrietig

Heb verplichtingen voor de rijvereniging die dan concours heeft.

Voor diegene die wel gaan ..een leerzame dag toegewenst!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

HeleenB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-05 13:13

Hoi Allemaal! Het zou fijn zijn als je je van te voren aanmeld voor het evenement. Dit kan via; heleenbusscher@hotmail.com of telefonisch: 0643563619. Mocht je op het laatste moment toch willen komen, zonder dat je dat van te voren hebt aangegeven, dan is dat natuurlijk altijd mogelijk! Groetjes de organisatoren Heleen en Martine

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 16:50

Sjonniej schreef:
Bij praktijkvoorbeelden, waar moet ik dan aan denken? Een een rijpaard waarbij op holistische wijze wordt les gegeven. Of een probleempaard die dmv. accupunctuur of iets behandeld wordt?

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 18:37

Sjonniej -->

HeleenB schreef:
De praktijkvoorbeelden zullen bestaan uit een voorbeeldpaard waarop Shiastu wordt toegepast en een paard die een proefconsult ondervindt over algemene natuurgeneeswijzen. Hopelijk heb ik hierbij je vraag beantwoord! mocht dat niet zo zijn of heb je nog meer vragen kun je me altijd mailen op: heleenbusscher@hotmail.com

Groetjes Heleen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 13:12

Ja maar wat voor praktijk? Holistische geneeskunde of het holistisch rijden, of weet ik veel wat? Lachen

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-05 20:28

Een paard wat Shiatsu ondergaat? Dat is de praktijk, zo begrijp ik iig de tekst Lachen Anyway, best is om Heleen dr antwoord af te wachten Lachen

HeleenB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-05 22:12

Hallo allemaal! De prakijkvoorbeelden zijn als eerste een paard dat een proefconsult ondergaat over algemene natuurgeneeswijzen en als tweede een paard dat een shiatsubehandeling ondergaat. De dag gaat dus over holistische geneeskunde maar er is ook een stand te bezoeken over natuurlijk paardrijden! Ik hoop jul;lie hiermee weer voldoende te hebben geinformeerd,

Groetjes Heleen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie