Nikita wordt toch verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Nikita wordt toch verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-02 21:55

ben er uiteindelijk toch over uit! Ze gaat toch weg! Ik ben voor degenen die het nog niet wisten voor twee weken terug met haar achterover geklapt en dat kwam doordat ze begon met stijgeren omdat er een pony voor haar met de staart begon te slaan.. Ze kwam omhoog en draaide en kwam nogmaals maar nu tegen mijn hoofd aan(auw..blauw oog) en de derde keer verloor ze haar evenwicht en klapte achterover. Nu zul je misschien zeggen goh een keer eraf gevallen en ze verkoopt m meteen... maar ik heb een idee dat het in haar zit! Smaandags werd ze aan de longe gezet en madam meteen in paniek toen de bijzet eraan werd gezet, terwijl ze dat vaker had gehad, kwam omhoog en liet zich zo weer vallen. Nou ik vind dit dus geen grapjes meer en ik heb een gezin thuis! hoe onwijs gek ik verder ook met haar ben want ze is heeeeel lief op stal maar ik vertrouw haar met rijden niet meer! Nu wordt ze waarschijnlijk verkocht naar een proffesionele stal, waar ze de kwaliteiten wel voor heeft, en die gaan haar dan rijden starten en verkopen! het doet me zeer Huilen ook ik heb nu de tranen in mijn ogen maar ik moet even doorzetten!


Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:01

Ik ben het helemaal met je eens!!!
het had ook heel ander af kunnen lopen.... en als ze het aan de longeerlijn ook al deed Verdrietig
iig heel veel sterkte!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:09

Jeetje, moeilijk beslissing, maar je hebt er goed overna gedacht. Sterkte en ik hoop dat je een leuk nieuw paard kan vinden.

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ImkeTarek, Laj1, Luna_Rose, manonutjuh, miicchhellee, sterregoud en 134 bezoekers