misschien instructeur gevonden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

misschien instructeur gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 16:54

Gister heb ik gebeld naar Jeroen v. Bockhoven, of hij nog les gaf, en of ie nog tijd had. De instructeurs/trices liggen hier namelijk absoluut niet voor het oprapen.
Hij gaat eerst op vakantie, en dan komt ie een keer kijken van hoe of wat, hij woont zelf ong 5 minuten van stal vandaan, dus dat is wel lekker.
Jeroen heeft Deurne gedaan, en heeft op het moment 1 paard in het Z1 lopen.
Ik wil dat jamaicaq goed de basis leert, vandaar dat ik kies voor een goede, dressuurgerichte instructeur. Als we dan een jaar verder zijn ofzo, kunnen we altijd nog kijken.
Jeroen is wel prijzig, € 20 voor een half uur, maar ik hoop dat ie het waard is (dat is afwachten natuurlijk).
Ik heb geen zin om aan te klooien, en maar te hopen dat het goed gaat. Vandaag steigerde ze weer iets, Niet hoog ofzo, maar feit blijft dat ze steigerd, en straks doet ze het wel een keer hoog, en knal ik eraf, of erger, we knallen samen om.
Ben benieuwd, hoop dat het wat is

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:20

ik vind dat je groot gelijk hebt! ook ik betaal liever ietsje meer , wij betalen voor een half uur priveles €21 , en dat ik dan goed les krijg dan minder betalen en les waar ik niks mee opschiet! wat dat stijgeren betreft ik heb ook een paard die t stijgeren dus ook nu doorheeft! we zijn pas achterover geklapt en ik stap er niet meer op! ze wordt nu door een profje getraint en verkocht!

succes verder en laat horen hoe t was!
greets priscil

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:28

Heel slim! Hopelijk gaat het door! Succes ermee!