mijn zus z`n pony heeft hoefzweer

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sanne98

mijn zus z`n pony heeft hoefzweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-05 16:22

Vanmorgen moest ik vroeg naar school dus ik kon de pony`s niet voeren dus mijn moeder doet het dan. mijn moeder had gelijk iets door aan mijn zus z`n pony liep dus kreupel. mijn moeder dacht eerst dat ze gewoon een beetje stijf was. later in de morgen gewoon de pony`s naar buiten gedaan. toen ik met mijn zzus weer thuis kwam was mijn moeder nog even weg. kwam ze half uur later thuis en zijn marscha is kreupel nou eerst maar even afwachten. om een uur of twee ging mijn moeder en mijn zus eeven weg. marscha ging in de wei een beetje lopen en viel bijna op de grond omdat ze op drie benen liep. haar achter been had ze te veel pijn om op te lopen

ik zij zo ik ga de stal maar even gauw afmesten en dan zet ik de pony`s op stal. later werd het steeds slechter. mijn moeder de dierenarst opgebeld en die kwam er later nog aan. we durfden haar ook niet naar de dierenarts te brengen als ze valt in de trailer ze is drachtig. de dierenarts kwam er nog niet aan

eenmaal op stal was ze heel erg aan het trillen twee dunne dekens op gedaan en het werd wat minder. op een gegeven moment kwam de dierenarst eraan marscha werd helemaal onderzocht later bleek het gewoon een diepe hoefzweer te zijn gelukig is het niet iest heel ergs
het gaat wel veel beter met haar en nu heeft ze heel haar hoef in verband wel zielig om te zien

ik ben blij dat ik dit verhaal kwijt kon.
groetjes sanne

Ntlie_

Re: mijn zus z`n pony heeft hoefzweer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-05 16:26

Aahw, da's niet zo fijn zo'n hoefzweer..! Gelukkig is het niet ernstig.. Beterschap voor je zus dr paardje Ach gut

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:35

dat is geen leuk nieuws om te horen maar de pony komt er vast boven op Knipoog beterschap voor de pony en sterkte voor jullie!! Knipoog

:+: Volg mijn reis naar Curacao!
:+: Action Z (v. Special D) Z2 + 14
:+: Youngster.. Eindstand M2 + 3 Rust zacht lief vriendje..

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-05 12:50

owgh dat is nou balen,,
het komt vast allemaal goed Lachen
sterkte ermee Tong uitsteken

Zofinagonda (v. Cantos): Dres: Z2/ Spr: M / SGW: L
Ewagonda (v. Zurich): Dres: L1 / Spr: B / SGW: B

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie